Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:51
Wczoraj:1141
W tygodniu:1192
W miesiącu:23251
Ogólnie:3742136

Kto jest online

3
Online

wtorek, 22, październik 2019 03:19

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Rozgrzewka jest nieodłącznym elementem każdej sesji treningowej. Każdy powinien o niej pamiętać i rozgrzewać ciało przed treningiem właściwym. To jak powinna wyglądać rozgrzewka zależy od naszego stopnia wytrenowania. Im jesteśmy bardziej zaawansowani tym nasza rozgrzewka powinna być bardziej specjalistyczna. Wyróżniamy dwie metody przeprowadzania rozgrzewki, pasywna- dla początkujących i aktywna- dla bardziej zaawansowanych. Rozgrzewka metodą aktywną...

jest bardziej zaawansowana niż pasywna. Obejmuje ćwiczenia specjalistyczne, czyli przygotowujące ciało do wykonywania konkretnego rodzaju wysiłku. Ma ona charakter indywidualny, zależy od stopnia wytrenowania osoby ćwiczącej oraz od najczęstszych ruchów, jakie wykonuje się podczas treningu właściwego. Rozgrzewka aktywna trwa około 15 minut i jest bardziej intensywna niż rozgrzewka metodą pasywną. W jej trakcie temperatura ciała może wzrosnąć nawet do 39 stopni. Metoda ta sprawdza się w przypadku osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych. Ponieważ osoby takie specjalizują się w określonej dziedzinie sportu. Rozgrzewkę aktywną można łączyć z pasywną oraz stosować ją oddzielnie.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 201 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO