Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:401
Wczoraj:536
W tygodniu:2760
W miesiącu:1530
Ogólnie:4045232

Kto jest online

4
Online

piątek, 03, lipiec 2020 19:21

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Ćwiczenia na równowagę poprawiają koordynację ruchową oraz wzmacniają mięśnie głębokie. Mięśnie głębokie odpowiadają za utrzymanie prawidłowej postawy oraz odpowiadają za zapobieganie urazom. Przez co zmniejsza się ryzyko kontuzji i przeciążeń. Aby poprawić równowagę wystarczy regularnie wykonywać kilka prostych ćwiczeń, powinny się one znaleźć w naszym planie treningowym. Odpowiednia stabilizacja ciała zwiększa efektywność wykonywanych ruchów i zapobiega kontuzjom...

Trening równowagi pomoże nam zadbać o prawidłową postawę i zapobiec bólom kręgosłupa, a także pomoże nam w wyrobieniu właściwych nawyków ruchowych, na przykład przy dźwiganiu ciężkich przedmiotów czy pracach domowych. Przykładowe ćwiczenia na równowagę to między innymi stanie na jednej nodze, przysiady na palcach, ćwiczenie zaczerpnięte z baletu czyli passe zamknięte i otwarte, jaskółka, ćwiczenia z piłką gimnastyczną czy wykroki na jednej nodze. Bardzo dobrym ćwiczeniem na równowagę i wzmocnienie mięśni głębokich jest także trening z bosu. Stanie na bosu to bardzo dobre ćwiczenie koordynacyjne.

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 627 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO