Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:230
Wczoraj:493
W tygodniu:3604
W miesiącu:2374
Ogólnie:4046076

Kto jest online

3
Online

niedziela, 05, lipiec 2020 12:48

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Zakroki jest to jedno z najbardziej efektywnych ćwiczeń siłowych. Zakroki występują w wielu wariantach, między innymi z kettlem czy zakroki skrzyżne. Aby ćwiczenie było efektywne należy je wykonywać poprawnie technicznie. Zakroki są idealnym ćwiczeniem na nogi i pośladki, a wykonywane poprawnie mogą być ćwiczeniem trenującym całe ciało. Dodanie do ćwiczenia obciążenia jak kettle będzie dodatkowym bodźcem treningowym,

który wpłynie wzrost mięśni. Zakroki są bardzo efektywnym ćwiczeniem, ruch odwiedzenia nogi w tył chroni nasze kolana, aktywuje mięśnie tylnej grupy uda i sprawia, że pośladek pracuje bardzo efektywnie. Zakroki są bardzo proste do opanowania, przez co ćwiczenie te jest idealne dla osób początkujących. Podczas wykonywania zakroków bardzo trudno jest o kontuzję, noga odwodzona do tyłu nie przejmuje całego ciężaru ciała tylko jedynie kieruje stabilizacją sylwetki. Zakroki mogą być wykonywane w kilku wariantach a najpopularniejsze z nich to skrzyżne, z hantlami i z kettlem. Podczas prawidłowego wykonywania zakroków pracują praktycznie wszystkie mięśnie naszego ciała.

 

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 690 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO