Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:800
Wczoraj:931
W tygodniu:3659
W miesiącu:23687
Ogólnie:4176092

Kto jest online

8
Online

czwartek, 26, listopad 2020 18:28

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Produkcja hormonu wzrostu zachodzi między innymi na skutek ćwiczeń siłowych. Nie mogą to być jednak ćwiczenia dobrane przypadkowo. Stężenie hormonu wzrostu uzależnione jest miedzy innymi od wielkości podnoszonych ciężarów, od liczby powtórzeń i czasu trwania przerw miedzy seriami. Trening nastawiony na wzrost GH powinien być intensywny. Zasady skutecznego treningu na wzrost GH to między innymi; najlepsze rezultaty otrzymamy ćwicząc siłowo,

każde ćwiczenie należy wykonywać w minimum 3 seriach, najlepiej 4-5, każda seria powinna zawierać 10-12 powtórzeń, należy używać ciężaru na poziomie około 65% CM lub większego, ćwiczenia powinny angażować do pracy duże partie mięśniowe. Bardzo ważną sprawą, która ma wpływ na zwiększone wydzielanie hormonu wzrostu jest czas trwania przerw między seriami. Im krótszy odpoczynek, tym większe stężenie GH po treningu. Nie powinniśmy również doprowadzać do przetrenowania, zbyt częste treningi, powyżej 3 tygodniowo zamiast zwiększyć wytwarzanie GH i nasilić procesy anaboliczne, mogą zaszkodzić mięśniom.

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 

















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 729 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO