Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:183
Wczoraj:1125
W tygodniu:6034
W miesiącu:6034
Ogólnie:4287375

Kto jest online

4
Online

sobota, 06, marzec 2021 07:44

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Rolowanie po treningu może trwać o wiele dłużej niż to przed. W tym przypadku zmienia się tempo, dokładność i czas rolowania. W celu rozluźnienia, zmniejszenia bólu i poprawy mobilności, zaleca się powolne rolowanie, przesuwanie się na wałku centymetr po centymetrze co sekundę. Oprócz tego dana partia mięśniowa powinna być jak najbardziej rozluźniona. Jeżeli na przykład rolujemy pasmo biodrowo-piszczelowe, powinniśmy szurać nogą po podłodze nie może być ona naprężona i znajdować się nad ziemią. Podczas rolowania...

powinniśmy głęboko oddychać. Na każdy mięsień powinniśmy przeznaczyć około 3 minuty. Jeżeli poczujemy, że jakieś miejsce jest dla nas szczególnie bolesne powinniśmy skupić się na nim dłużej i wziąć kilka głębokich oddechów. Rolowanie po treningu bardzo dobrze się sprawdza jako element regeneracji.

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 

















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 847 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO