Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:292
Wczoraj:778
W tygodniu:1070
W miesiącu:9498
Ogólnie:4317432

Kto jest online

4
Online

wtorek, 13, kwiecień 2021 10:50

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Podstawą każdego ćwiczenia na twisterze jest wykonywanie skrętów tułowia. Nie trudno jest opanować tę umiejętność przez co ćwiczenie idealnie nadaje się także dla osób początkujących. Na twistera staje się boso, by działanie wypustek było jak najbardziej efektywne. Najważniejsze w ćwiczeniach na twisterze jest ustabilizowanie części ciała od pasa w górę. Ta część powinna stać nieruchomo, skręty wykonuje tylko dolna część ciała od pasa w dół. Miejsce skrętu jest właśnie w pasie. Na początku ćwiczenie bez podparcia może być trudne, dlatego osoby, które dopiero zaczynają ćwiczenia powinny...

oprzeć się o coś i nogami wprowadzić talerz w obroty. Potem możemy pomagać sobie rękami, jednak pamiętając cały czas by korpus był ustabilizowany. Wykonując skręt raz w jedną, raz w drugą stronę powinniśmy dochodzić do momentu gdy zwiększenie kąta obrotu jest już niemożliwe, bo czujemy opór mięśni brzucha. Najlepiej jest wykonywać to podstawowe ćwiczenie minimum 10 minut za jednym razem, z czasem możemy zwiększyć i długość wykonywania skrętów i częstotliwość treningów.

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 

















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 651 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO