Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:342
Wczoraj:778
W tygodniu:1120
W miesiącu:9548
Ogólnie:4317482

Kto jest online

4
Online

wtorek, 13, kwiecień 2021 11:59

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Ćwiczenia na mięśnie czworoboczne grzbietu, jeżeli chcemy wzmocnić mięsień czworoboczny grzbietu musimy wykonywać ruchy, za jakie odpowiadają te mięśnie. Czyli unoszenie ramion z hantlami powyżej linii barków, unoszenie ramion z hantlami w bok w skłonie tułowia w przód, opuszczanie ramion przy drążku z oporem, podciąganie się na drążku, wiosłowanie w szerokim chwycie w skłonie. Ćwiczenia na mięśnie czworoboczne ud, nie można wyizolować tych mięśni, włączymy je do pracy podczas której wykonujemy ruchy rotacji zewnętrznej ud,

przywodzenia ud oraz ich cofania. W ruchach tych bierze udział wiele mięśni. Przykłady ćwiczeń podczas których pracuje czworoboczny ud to między innymi; unoszenie nóg w tył leżąc na brzuchu, unoszenie nogi w tył w klęku podpartym, przysiady. Ćwiczenia na mięśnie czworoboczne lędźwi, ponieważ mięśnie te pracują w skłonie bocznym tułowia, można je w tej pozycji zarówno wzmacniać, jak i rozciągać. Rozciąganie następuje po stronie przeciwnej do skłonu. Wzmacnianie, na przykład skłony boczne tułowia w lewo na stojąco z hantlą w lewej ręce, również wzmacniają czworoboczny lędźwi po stronie przeciwnej do skłonu, czyli po lewej.

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 

















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 611 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO