Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:312
Wczoraj:778
W tygodniu:1090
W miesiącu:9518
Ogólnie:4317452

Kto jest online

6
Online

wtorek, 13, kwiecień 2021 11:20

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Aby trening cardio był efektywny należy odpowiednio dostosować jego czas trwania, intensywność oraz częstotliwość. Trening cardio możemy wykonywać poprzez chodzenie na bieżni, na stepperze, bieganie, pływanie, jazdę na rowerze czy aerobik. Trening należy dobrać do dwóch rzeczy; celu i intensywności wysiłku. Przykładowo jeżeli przygotowujemy się do maratonu, należy postawić na długie treningi. Spalanie tłuszczu można osiągnąć zarówno podczas intensywnych interwałów, jak i podczas długich treningów. Treningi bardzo intensywne muszą być krótkie. Wysiłki o...

średniej intensywności powinny mieć średni czas trwania około 30-45 minut. A treningi o niskiej intensywności warto jest wykonywać przez dłuższy czas około 45 minut i dłużej. Ćwiczymy minimum 3 razy w tygodniu. Najlepsze efekty osiąga się trenując 4-6 razy w tygodniu. Dwa razy w tygodniu można robić intensywne interwały, a w pozostałe dni dłuższe treningi o niższej intensywności.

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 

















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 582 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO