Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:313
Wczoraj:778
W tygodniu:1091
W miesiącu:9519
Ogólnie:4317453

Kto jest online

6
Online

wtorek, 13, kwiecień 2021 11:22

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Trening cardio spala tłuszcz i poprawia wydolność organizmu. Aby był skuteczny powinniśmy go wykonywać minimum 3 razy w tygodniu. Trening cardio, jak każdy wysiłek fizyczny, można podzielić na dwa rodzaje; aerobowy, czyli wysiłek tlenowy i anaerobowy, czyli wysiłek beztlenowy. Podczas treningu cardio do naszych mięśni w wyniku przemian tlenowych dostarczana jest energia pochodząca z węglowodanów lub tłuszczu. Serce w trakcie takich ćwiczeń zmuszane jest do cięższej pracy. Pompowana jest większa ilość krwi,

a wraz z nią dostarczany jest tlen do mięśni i reszty ciała. W czasie treningu cardio intensywnie pracuje mięsień sercowy i płuca, dzięki czemu poprawia się wydolność organizmu, czyli zwiększa się tolerancja ciała na wysiłek, czyli staje się on mniej męczący. Długotrwały i mało intensywny trening aerobowy reguluje także gospodarkę. Co jest szczególnie istotne w zakresie produkcji podstawowych hormonów anabolicznych jak somatotropina i insulina, które wpływają korzystnie na metabolizm.

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 

















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 580 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO