Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:857
Wczoraj:1381
W tygodniu:9389
W miesiącu:32569
Ogólnie:2830725

Kto jest online

21
Online

niedziela, 24, wrzesień 2017 17:25

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Zadajmy sobie dziwne, lecz jak ważne pytanie .. Jak wyglądają niektóre poranki oraz popołudnia w Klubach Sportowych PACO? Rowerki w ruchu, bieżnie aż syczą, maszyny na salach siłowni tłuką, wolne ciężary sprawiają wrażenie wręcz latających po sali.. a w salach do aerobiku? TABATA!

 

Ćwiczenia tego rodzaju są bardzo często wybieranymi przez zarówno klientki, jak i niektórych klientów zajęciami. Niektórzy przyciągnięci ciekawością, inni chęcią ruchu, inni zaś już wiedzą, na co się piszą przekraczając próg sali z rozstawionymi 'stacjami'.

Tabata jest przede wszystkim treningiem o bardzo wysokiej intensywności. Zasada jest bardzo prosta – ćwiczy się intensywnie przez 20 sekund, dając z siebie wszystko i wykonując jak największą ilość powtórzeń danego ćwiczenia. Następnie przez 10 sekund mamy czas na odpoczynek. Te interwałowe ćwiczenia dobrane są tak, aby angażowały jak największą ilość naszych mięśni. Trening taki, poprzedzony oczywiście odpowiednią rozgrzewką oraz dopracowany późniejszym rozciąganiem trwa 4 minuty. Poprawia on znacznie kondycję organizmu, a także wydolność aerobową (tlenową) i beztlenową, czyli anaerobową. Ćwiczenia te podkręcają metabolizm, który spala więcej tkanki tłuszczowej proces ten trwa do nawet kilkunastu godzin po owym wysiłku mimo że nie wykonujemy już ćwiczeń.

Tabata to zajęcia, na które najlepiej przychodzić bezpośrednio i nie wykonywać przed ani po serii innych ćwiczeń, ze względu na to,że są to zajęcia dosyć wymagające. Wykonywane są na niej m.in. bieg bokserski, ćwiczenia na skakance, przysiady z różnego rodzaju obciążeniem, często wykorzystuje się także step oraz ćwiczenia z użyciem ciężaru własnego ciała – pady z wyskokiem, pompki itp.

Poza spalaniem tkanki tłuszczowej zajęcia te zmniejszają poziom cellulitu, a także pozwalają nabrać większej pewności siebie i zintegrować się z innymi; )

Treningu nie należy wykonywać na czczo oraz bezpośrednio po posiłku, a ze względu na ich intensywność warto uzupełniać niedobory wody, elektrolitów, a przy regularnych treningach także zastosować suplementację.

W naszych Klubach tabata odbywa się :

Kiepury 5b: ponied-18.00,piątek- 18.00

Zana 72: wtorek – 17.00, środa 19.00, czwartek- 18.00, sobota- 11.00

 

A powyżej przedstawiamy filmik z jednego z treningów tabaty u naszej instruktorki Madzi; )

 

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy



















 







Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 499 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO