Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:773
Wczoraj:931
W tygodniu:3632
W miesiącu:23660
Ogólnie:4176065

Kto jest online

8
Online

czwartek, 26, listopad 2020 17:55

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Ćwicząc z piłką poprawimy naszą sylwetkę oraz poprawimy kondycję fizyczną, wzmocnimy i wymodelujemy całe ciało. Ćwiczenia z piłką nie należą do nudnych, na piłce możemy turlać się, siedzieć czy podskakiwać. Do ćwiczeń używa się różnej wielkości piłek. Trening zaczynamy od minimum 10 minutowej rozgrzewki, składającej się z prostych ćwiczeń, które angażują główne grupy mięśniowe. Trening właściwy zaczynamy od wzmacniania dużych grup mięśniowych nóg,

następnie mięśni pośladków, rąk, klatki piersiowej i brzucha, a na końcu jest relaksacja, czyli rozciąganie mięśni. Ćwiczenia z piłką polecane są dla każdego, a w szczególności tych, którzy mają problemy z kręgosłupem. Trening z piłką można dostosować do wieku czy kondycji, osobom starszym i początkującym zaleca się ćwiczenia lżejsze, nastawione na oddychanie, rozciąganie i relaksację, zaś osobom młodszym i zaawansowanym zaleca się bardziej wyczerpujący trening.

 

Zaloguj się, by móc komentować

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 

















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 787 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO