Logowanie

Kurs Trenera

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:1005
Wczoraj:922
W tygodniu:3871
W miesiącu:8718
Ogólnie:3972603

Kto jest online

6
Online

czwartek, 09, kwiecień 2020 22:01

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Cały czas zbieramy 🐾🐹🐾
 
Zachęcamy wszystkich do dołączenia do akcji !
 
Dostępne są 2 lokalizacje :
- Zana 72
- Kiepury 5B

Regularne ćwiczenia stóp, palców, śródstopia i kostek zapobiegają powstawaniu ewentualnych zniekształceń i haluksów. Ćwiczenia rozciągną i wzmocnią mięśnie stóp, zlikwidują ból stóp u osób które często chodzą na szpilkach oraz wspomagają leczenie płaskostopia. Ćwiczenia stóp są jedną z metod na zachowanie naszych stóp w dobrej kondycji. Stopy stanowią bazę podporową naszego ciała. Stopy o ładnym kształcie, smukłe o zachowanych krzywiznach fizjologicznych to stopy aktywne,

Serdecznie zapraszamy na zajęcia Rowery które w każdą środę o godzinie 18.00 prowadzi Beata Sagan 🚴‍♀️
Zajęcia polegające na kontrolowanej jeździe na, odpowiednio przygotowanym do tego typu wysiłku, rowerze stacjonarnym, przy specjalnie przygotowanej do zajęć, muzyce i pod czujnym okiem instruktora fitnessu. Ten rodzaj treningu ma za zadanie poprawę ogólnej wydolności organizmu. Wzrost wytrzymałości, kondycji, siły mięśni oraz spalenie tkanki tłuszczowej.

 

Stretching statyczny czy dynamiczny, który rodzaj ćwiczeń rozciągających powinniśmy wybrać. Wszystko zależy od tego czy jesteśmy przed czy po treningu. Każdy z tych rodzajów stretchingu inaczej wpływa na rozciąganie mięśni. I tak jeżeli jesteśmy przed treningiem powinniśmy wybrać stretching dynamiczny. Przygotuje on nasz organizm do intensywnego wysiłku fizycznego i zapobiegnie ewentualnym kontuzjom. Jeżeli zaś jesteśmy po treningu obowiązkowo powinniśmy wybrać stretching statyczny,

U nas dzisiaj pełna sala na zajęciach wzmacniających z piłkami ! 

Trening na dużej piłce gimnastycznej angażuje wszystkie grupy mięśniowe.

Doskonałe rezultaty osiąga się dzięki niestabilnej powierzchni piłki, która wymusza szukanie balansu ciała. 


Wszystkich serdecznie zapraszamy na fitness! ❤

Karnet miesięczny no limit - 95 zł

3 miesiące - 190 = 2 miesiące + jeden miesiąc GRATIS

karnet pół roczny - 323 zł = jedyne 54 zł za miesiąc

karnet roczny - 536 zł = jedyne 45 zł za miesiąc 

Nowy tydzień !!!
Nowe możliwości !!!
Serdecznie zapraszamy na zajęcia boksu prowadzonych pod okiem trenera Ihora Sikorskyiego 
Zajęcia odbywają się w obu naszych Klubach 
W Klubie Sportowym Paco przy ulicy Zana 72 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30 i 15.30.

W sobotę o godzinie 9.00

W Klubie przy ulicy Kiepury 5b od poniedziałku do piątku o godzinie 20.00.

W poniedziałki środy i piątki o godzinie 19.00 (grupa początkująca: dzieci i młodzież).

Kamil wie co dobre 💪🏼💪🏼💪🏼 i dla tego wybrał białko Paco Power Pure Whey System. Białko odgrywa bardzo ważną rolę w naszym organizmie i pełni dużo bardzo ważnych funkcji. Białko jest podstawowym budulcem mięśni. W skład białek wchodzą aminokwasy endogenne, które nasz organizm musi wytwarzać samodzielnie oraz egzogenne, które należy przyjmować wraz z pożywieniem. Stosowanie białka polecane jest wszystkim,

Na pewnego każdego ze wspinaczy nie trzeba przekonywać do używania magnezji. Daje uczucie suchych i chwytnych dłoni. Wchłania wilgoć z rąk i zwiększa tarcie, dzięki czemu elementy, których chwytamy pewnie leżą w dłoni. Nie można również nie doceniać psychicznego aspektu używania magnezji. Zależnie od sportu w jakim stosujemy magnezje, dodaje pewność siebie, pozwala nam odzyskać spokój, przemyśleć kolejny ruch oraz zyskać czas na rest.

Trening🔥 Trening🔥 Trening 🔥

Serdecznie zapraszany na zajęcia boksu !!!!
↓↓↓

Treningi odbywają się:
🥊W Klubie Sportowym Paco przy ulicy Zana 72 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 i 15:30.
W sobotę o godzinie 9:00.
🥊W Klubie przy ulicy Kiepury 5b od poniedziałku do piątku o godzinie 20:00.
W poniedziałku środy i piątki o godzinie 19:00 (grupa początkująca: dzieci i młodzież).
Mile widziany każdy! Niezależnie od wieku, płci, umiejętności i poziomu zaawansowania 💪🏼👊🏼🔥

 

Plank, czyli deska a inaczej podpór przodem na przedramionach. Jest to ćwiczenie izometryczne, jedno z podstawowych które modeluje mięśnie brzucha. Jego zaletą jest to, że angażuje mięśnie głębokie brzucha, a także wzmacnia mięśnie ramion, kręgosłupa i nóg. Jest to z pozoru proste i mało wymagające ćwiczenie, które angażuje do pracy praktycznie całe nasze ciało. Wyróżniamy następujące rodzaje ćwiczenia; plank pozycja podstawowa, deska z oparciem na przedramionach,

Oczywiście, aby ćwiczenie było efektywne bardzo ważne jest byśmy wykonywali je poprawnie technicznie. Ćwiczenie wykonane prawidłowo powinno wyglądać następująco; klękamy na podłodze, opieramy się na przedramionach zginając ręce w łokciach pod kątem prostym. Barki powinny znajdować się dokładnie nad łokciami. Następnie opierając się na palcach stóp unosimy tułów, napinamy mięśnie brzucha. Pamiętamy,

Występuje kilka rodzajów ćwiczenia, dzięki czemu nie jest one nudne ani monotonne. Każda z wersji deski wzmocni wszystkie części naszego ciała. Warto jest wprowadzić deskę do swojego planu treningowego, dzięki czemu będzie on urozmaicony i damy naszym mięśniom dodatkowy bodziec do rozwoju. Plank możemy modyfikować na wiele sposobów, dzięki czemu uzyskamy nowe, trudniejsze i bardziej efektywne ćwiczenie. Rodzaje ćwiczenia to między innymi; plank z dociąganiem nogi do boku,

Serdecznie zapraszany na zajęcia boksu !!!!
↓↓↓

Treningi odbywają się:
🥊W Klubie Sportowym Paco przy ulicy Zana 72 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 i 15:30.
W sobotę o godzinie 9:00.
🥊W Klubie przy ulicy Kiepury 5b od poniedziałku do piątku o godzinie 20:00.
W poniedziałku środy i piątki o godzinie 19:00 (grupa początkująca: dzieci i młodzież).
Mile widziany każdy! Niezależnie od wieku, płci, umiejętności i poziomu zaawansowania 💪🏼👊🏼🔥

Pump Up Muscle to suplement, w którym znajdziemy doskonałe połączenie zaawansowanych form kreatyn i wielu innych składników zwiększających komfort treningu oraz gwarantujących przyrost siły i masy mięśniowej.

Zaglądając w jego skład znajdziemy:


Składniki odpowiadające za wzrost siły i wytrzymałości:
• ester kreatyny
• jabłczan kreatyny
• monohydrat kreatyny

#Inkospor
Wysokoskoncentrowany, najwyższej jakości preparat białkowy w formie proszku, zawierający 85% protein pochodzących z 4 najlepszych rodzajów białek: mleka, serwatki (laktoalbuminy i laktoglobuliny) oraz jaj, posiadający optymalny zestaw wysokoskoncentrowanych aminokwasów do efektywnego budowania masy mięśniowej, wzbogacony o L-karnitynę, ważne witaminy i minerały. Służący do przygotowywania proteinowych shake’ów.

www.sklep.paco.pl

 

Tłusty czwartek, wszyscy jemy pączki bo taka jest tradycja, ale co z kaloriami... Na szczęście w tłusty czwartek wcale przytyć nie musimy. Wystarczy troszkę umiaru, zdrowego rozsądku i oczywiście ćwiczenia, dzięki którym spalimy nadmiar kalorii. Więc bez obaw na pączka możemy sobie pozwolić. Ważne jest jednak by zachować umiar, bo w przeciwnym razie trudno nam będzie spalić kalorie dostarczone organizmowi w tak krótkim czasie. Wartość energetyczna przeciętnej wielkości pączka z marmoladą to 300 kilokalorii...

Na zajęciach z trenerem Ihorem Sikorskyim cały czas się coś dzieje !!!
Serdecznie zapraszamy na specjalnie utworzona grupę dla osób początkujących.
Mile na niej widziani są najmłodsi fighterzy ale także wszyscy Ci, którzy pragną nauczyć się od podstawa boksu.
Grupa jest kameralna, nasz trener na spokojnie wszytko tłumaczy bez presji :)

Serdecznie zapraszamy na zajęcia Rowery które w każdą środę o godzinie 18.00 prowadzi Beata Sagan 🚴‍♀️
Zajęcia polegające na kontrolowanej jeździe na, odpowiednio przygotowanym do tego typu wysiłku, rowerze stacjonarnym, przy specjalnie przygotowanej do zajęć, muzyce i pod czujnym okiem instruktora fitnessu. Ten rodzaj treningu ma za zadanie poprawę ogólnej wydolności organizmu. Wzrost wytrzymałości, kondycji, siły mięśni oraz spalenie tkanki tłuszczowej.

Niech tradycji stanie się zadość!
Kochani Klubowicze:
Zapraszamy !!! ☺️☺️☺️
Na solidny trening i pyszne pączki !

Ps. Nasze nie tuczą... 😉🙈🍩😍

 

 Poprawia funkcjonowanie mózgu i układu nerwowego oraz poprawia pamięć.
 Będąc silnym adaptogenem, zwiększa odporność organizmu na stres.
 Ashwagandha poprawia obronę organizmu przed chorobami poprzez poprawę odporności komórkowej.
 Ma również silne właściwości przeciwutleniające, które pomagają chronić przed uszkodzeniem komórek spowodowanym przez wolne rodniki.
www.sklep.paco.pl

 

Aby ćwiczenie w krótkim czasie przyniosło pożądane efekty bardzo ważna jest nie tylko systematyka ale także i prawidłowa technika wykonywania ćwiczenia. Prawidłowo wykonana pompka damska powinna wyglądać następująco; kładziemy się płasko na brzuchu. Następnie układamy dłonie płasko na ziemi po obu stronach tułowia, na wysokości ramion. Rozstawiamy je nieco szerzej niż barki. Następnie uginamy lekko nogi w kolanach, stopy unosimy do góry i krzyżujemy. Następnie prostując ręce...

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 369 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO