Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:263
Wczoraj:1370
W tygodniu:8670
W miesiącu:25809
Ogólnie:2912198

Kto jest online

5
Online

niedziela, 19, listopad 2017 05:54

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





 Wszędzie te suple i suple, półki zastawione, w oczach mieni się od etykiet i różnych nazw, składów procentowych – muszę się jawnie przyznać, ze takie było moje pierwsze wrażenie na widok tła za ladą w siłowni. I nie mowa tu tylko o początkujących osobach w ogóle nie zorientowanych czym są te wszystkie produkty. Często nawet osoby stosujące suplementy, przy wprowadzaniu nowego produktu nie wiedzą jaki ma on skład. Tak jak i dieta, suplementacja, aby działała musi być odpowiednio skomponowana. Zaczynamy powoli sezon na powroty do aktywności na siłowni po wakacjach. Niektórzy nowicjusze po zakupieniu torby i wszystkich akcesoriów zamiast założyć karnet, pierwszym krokiem jaki czynią jest pójście po suple. Nie zawsze jest to dobre rozwiązanie. Dlaczego? Dowiedzmy się, jak prawidłowo je dobrać.

Z Anią znamy się ze szkoleń Sylwetki, gdzie pod okiem Trenera Leszka Michalskiego przygotowywała się i przygotowywuje do tegorocznych Mistrzostw Polski Weteranów i Juniorów :)Swoją przygodę ze startami rozpoczęła w ubiegłym roku gdzie była o krok od wielkiego finału. Ostatecznie sezon zakończyła na 3 miejscu na zawodach Grand pri w Ossa :) Zmotywowało ją to tylko do jeszcze cięższej pracy, czego efekty widzimy na zdjęciach :) Aniu forma rewelacja i do zobaczenia na Mistrzostwach :)

 

„Najtrudniejszy pierwszy krok...” coś w tym jest, trudno jest się przełamać do działań z którymi może nigdy nie mieliśmy styczności. Dieta, ćwiczenia możliwe, że kiedyś tego nikt z nas nie brał pod uwagę, ale może nadejść taki czas, że coś potrzebujemy zmienić w naszym wyglądzie. Nie chodzi tylko o postanowienia wiosenne, sylwestrowe czy noworoczne, tego pragniemy może i cały czas. Chcemy coś w sobie zmienić ale, no właśnie czas, chęci i zapał jest mały. Przecież utrzymanie diety nie może być takie trudne. Wiadomo wiele wyrzeczeń i zero podjadania. Jak wkońcu zacząć podjąć ten radykalny krok po wymarzone ciało?

Wyrzuty sumienia związane z opuszczaniem treningów dopadną każdego bywalca siłowni czy to z dłuższym czy krótszym stażem, prędzej czy później. Brak motywacji i kopa do działania przykleja nas do kanapy lub łóżka, początkowo upajamy się tym stanem, aż w końcu przychodzi TA myśl i zaczynamy mieć wątpliwości, czy opuszczenie treningu było dobrym pomysłem, zwłaszcza jeśli nie jest to pierwsza taka sytuacja. Każdy może mieć słabszy dzień, ale może stać się to niepokojące lub frustrujące, jeśli brak motywacji i siły pojawia się częściej. Mamy wtedy delikatne poczucie winy, chodź często sami nie wiemy dlaczego nas to dopadło. No właśnie.. czy zawsze jest to kwestia tylko i wyłącznie lenistwa czy reakcja naszego organizmu na jakieś czynniki, które wystarczy zniwelować i wszystko wróci do normy; )?

Zastanawiamy się jak często ćwiczyć. Zaczynając naszą przygodę z siłownią często nurtuje nas to pytanie. Ile razy w ciągu tygodnia i jaki czas musimy wygospodarować sobie w ciągu dnia, aby zrobić dobry trening. Każdy z nas wie o tym, że aktywność fizyczna jest bardzo istotna w naszym życiu. Warto pamiętać o tym, że niedobór oraz nadmiar treningów może nam zaszkodzić. Należy zachować zdrowy rozsądek z ćwiczeniami na początku naszej przygody, a niekiedy gdy nasz sportowy duch trwa już bardzo długo. Ważne jest to aby zachować zdrowy rozsądek, a także słuchać naszego ciała, które doskonale nam podpowiada czy jest za dużo, czy za mało ruchu.

 Mit na temat przyjmowania nielegalnych środków wśród osób uczęszczających na siłownie słyszało większość z nas. Wiele osób, które nigdy nie przekroczyły nawet progu sali twierdzi,że niemożliwe jest zbudowanie porządnych mięśni bez 'kombinowania'. Nie każdy ma jednak świadomość, że ważną rolę zaczynają w pewnym momencie odgrywać suplementy oraz kreatywny rozum, który potrafi wykorzystać naturalne środki. Odpowiednia dieta oraz to co daje nam natura – jest to kluczowe. Jednym z takich rozwiązań jest Tribulus terrestris, który wykorzystywany jest jako środek podnoszący poziom hormonów anabolicznych, a więc wpływających na wzrost mięśni.

Po rozrywkowym lecie czas przygotować się do kolejnych wakacji :)A jak masa to przede wszystkim odżywka węglowodanowo-białkowa, czyli popularny gainer :D Przy doborze tej odżywki, zresztą jak każdej innej nie należy polegać wyłącznie na opinii kolegi, który sam na sobie sprawdził.
Wybór odpowiedniego gainera to kwestia dość indywidualna w głównej mierze uzależniona do typu budowy a co za tym idzie szybkości przemiany materii. Innego gainera będzie miał ektomorfik a innego endomorfik. Dobór będzie również uzależniony od aktualnej diety osoby chcącej się zaopatrzyć w taką odżywkę a także stylu życia. Regularność posiłków też ma swoje znacznie.Wszystko to warto przedłożyć osobie, u której zamierzacie zaopatrzyć się w gainera tak aby wybór był przysłowiowym strzałem w 10 ;)Serdecznie zapraszamy do naszych punktów handlowych, gdzie możecie liczyć wyłącznie na profesjonalną pomoc najwyższej jakości :)
Serdecznie zapraszamy do sklepów Paco Athletic Shop znajdujących się ;

🏆 1-go Maja 12 

🏆Galeria Olimp, Spółdzielczości Pracy 32

Klubów Sportowych Paco:
🏆 Zana 72
🏆Kiepury 5b

 

Od lat trzymamy te same satysfakcjonujące Was ceny karnetów, dbając przy tym o najwyższą jakość usług :)W naszych Klubach jako jedynych w Lublinie możecie liczyć na bezpłatną pomoc Trenera, który pomoże w Waszych pierwszych krokach na siłowni a także poprowadzi odpowiednio treningi, dobrane idealnie do Waszych potrzeb :) Oprócz tego nasze barki są tak wyposażone, że na miejscu możecie dobrać odpowiednią suplementację przed i po treningową :) Na miejscu przygotowujemy pyszne koktajle węglowodanowe, węglowodanowo-białkowe i białkowe :)Koszt to tylko 4 zł !!!! Serdecznie zapraszamy :)

 

Często słyszymy pytania, ile ważysz ile już spadło kilogramów. Kiedyś waga była wyznacznikiem, tego jak „wyglądamy” jak się czujemy. Po kilku latach waga stała się w jakimś stopniu mitem. Nie jest już tak ważna i ludzie w końcu zauważyli, że waga poniekąd kłamie. Nie warto jest się ważyć codziennie, z myślą, że już spadł 1 kg w dół, jest to złudne. Przecież waga nam nie powie, czy poprawiliśmy swoją formę, zyskaliśmy więcej siły czy czujemy się w swoim ciele o wiele lepiej. Teraz liczy się co innego, a dokładnie to mierzenie wszystkich partii ciała. Nie jest to trudne, a efekty naszej ciężkiej pracy zauważymy gołym okiem.

 Uwaga! Uwaga! Od 11 Września ruszają Zajęcia Bokserskie, które prowadzić będzie Karolina Michalczuk. W VII LO IM. MARII KONOPNICKIEJ W LUBLINIE PRZY UL. FARBIARSKIEJ 8.TRENINGI ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ W PONIEDZIAŁKI, ŚRODY I W PIĄTKI O GODZINIE 17:30. SERDECZNIE ZAPRASZAMY!! 
 

W dniach 16-17 września w Ostrowcu Świętokrzyskim , odbędą się Międzywojewódzkie Mistrzostw Młodzików w boksie, które są bezpośrednimi eliminacjami do Mistrzostw Polski.
Nasz Klub będzie reprezentowało dwoje zawodników Kacper Poszalski i Daniel Wieczorek :)
Panowie trzymamy kciuki :)

A co do bokserów, Michał Soczyński to nasz niezwykle utalentowany zawodnik boksu, tym bardziej cieszy, że sprawdza się jako sportowiec tylko w tej dyscyplinie :)

W ubiegłą niedzielę Michaś , wziął udział survivalowym IV Nadbużańskim Biegu pod Prąd, zdobywając wysokie, II miejsce wśród mężczyzn z czasem 1:24:08 !!!
Gratulcje !!!!!
Trasa biegu liczyła 14 km i składała się z około 40 przeszkód - naturalnych (woda, sadzawki, stawy, błoto, las, piach, zarośla, wzniesienia, rowy, trzcina itp.) oraz sztucznych (ściany pionowe, ściany skośne, wejścia po linie, zasieki, noszenie opon itp.).

 

 

Wraz z ropoczęciem nowego roku szkolnego zapraszamy Wszystkich starych a także nowych Klientów na zajęcia Fitness :)
Nasi wykwalifikowani instruktorzy dbają o jak najwyższy poziom zajęć w taki sposób, że kochacie na nie chodzić :)
Agnieszka,Iwona, Gosia, Asia a także Rafał już na Was czekają !!!!!

 

 

Miło nam poinformować, że rozszerzyliśmy linię tak lubianych przez Was napoi izotonicznych, Paco Powe - Isopack Drink 1kg, o kolejny przypyszny smak;
🌺 Maracuja !!!!Isopack Drink to napój izotoniczny bogaty w składniki mineralne uzupełniony o taurynę, l-karnitynę oraz witaminę C. Magnez przyczynia się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia oraz pomaga w utrzymaniu równowagi elektrolitowej. Potas pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu mięśni.Serdecznie zapraszamy na zakupy :)

 
 

 

Super Promocja w Paco Athletic Shop w Galerii Olimp !!!!
Teraz tylko, Olimp creatine Magna Power 120 cap tylko za 52 zł!!!
Olimp Magna Power 30 caps blistry tylko 12,50 zł !!!
Creatine Magna Power to jedyna i niepowtarzalna, opatentowana molekuła będąca połączeniem kreatyny i magnezu. Chelat magnezowy kreatyny to jedna z najnowszych i najsilniejszych form kreatyny opracowana i opatentowana przez Albion Advanced Nutrition - pionierów w dziedzinie produkcji chelatów.

Badania naukowe potwierdzają, że magnez i kreatyna posiadają korzystne właściwości w różnych obszarach aktywności fizjologicznych. Uznano za logiczne i jednocześnie korzystne połączyć magnez z kreatyną w jeden stabilny związek. Stworzenie chelatu kreatyny z magnezem za pomocą opatentowanej technologii, zabezpiecza cząsteczkę kreatyny przed cyklizacją do nieaktywnej kreatyniny i zwiększa ilość fizjologicznie aktywnej kreatyny.

Działanie:

Szybko zwiększa siłę i wytrzymałość mięśni.
 Zwiększa masę mięśni.
 Przyspiesza regenerację po wyczerpujących treningach.
Zwiększa wydzielanie naturalnych hormonów anabolicznych.

O odpowiedniej suplementacji i organizmie czowieka z roku na rok wiemy coraz więcej. Wiedzę na temat niektórych środków i produktów mamy często nieco mocniej rozwiniętą niż na temat innych, o których jdnak nie warto zapominać. Wielu z nas stosuje białko, węglowodany czy aminokwasy rozgałęzione albo kreatynę i bardzo dobrze! A co z aminokwasami prostymi? Fakt, ze jako aminokwasy endogenne mogą one powstawać z innych aminokwasów czy z róznych substancji odżwyczych pochodzących z produktów, które zawieramy w naszej diecie. Dostarczenie ich jednak zgodnie z zapotrzebowaniem nie zawsze jest tak proste. Czy warto je więc stosować?

 „ W czasie deszczu dzieci się nudzą” - to sformułowanie przewinęło się w głowach czy ustach w naszym życiu niejednokrotnie. Ale ale! Nie tylko w czasie deszczu.. i nie tylko dzieci. Patrząc na powoli zmieniającą się aurę i coraz bardziej zniechęcającą do działań pogodę o nudę w najbliższych miesiącach trudno nie będzie. Czy ma ona wpływ na naszą sylwetkę, a raczej.. jaki ma wpływ? I czym w zasadzie jest?

Każda mała dziewczynka kręciła hula hop, sprawiało to dużo frajdy i zabawy. Z czasem plastikowa poręcz stała się świetną zabawą również dla dorosłych kobiet. Nieduże obciążenie oraz duża aktywność wskazuje na świetny trening kardio. Mięśnie angażowane podczas treningu kręcenia hula hopem ulegają poprawie i wymodelowaniu. Ponad to jakie inne korzyści również możemy czerpać z tak łatwej czynności.?

 

 

Początek miesiąca i od razu przypomnienie aury, że już po wakacjach.
Zimne i pochmurne niebo raczej nie skłania do zbyt ambitnych wyzwań, a to błąd !!!Na przekór pogodzie powinniście się dodtakowo zmobilizować i odwiedzić nasz Klub :)
Nic tak nie podnosi endorfin jak dobry trening :)
Powakacyjny czas sprzyja także nowym postanowieniom :)
Warto się w końcu przełamać i zapisać pierwszy raz do Klubu :)
Jakie zajęcia będą dla Was najlepsze, zależy od Waszych indywidualnych predyspozycji :)
Jedni wolą rekreacje w większych grupach wybierając fitness, drudzy indywidualne, stawiając na treningi na siłowni.
Wszystko też zależy od tego jaki efekt końcowy sobie zamierzycie, bo fitness i siłownia rządzą się innym reżimami treningowymi.
Nic nie stoi na przeszkodzie aby połączyć jedno z drugiem aby w ten sposób urozmaicić treningi :)
W naszej ofercie każdy znajdzie coś dla siebie :)
Największym zaś atutem naszych Klubów jest niepowtarzalny klimat i świetna obsługa :)
Żaden z naszych Klientów nie jest traktowany anonimowo, jako kolejny karnet do statystyki.
Stawiamy na miłą, serdeczną atmosferę, która sprawia, że chce się do Nas wracać :P
Prezkonajcie się sami !!!! 
Serdecznie zapraszamy :)

 

 

 Nie mówię, że każdy z nas co do jednego, ale większość musi się do tego przyznać – chociażby raz w życiu próbowało się odchudzać. Z lepszym lub gorszym efektem, dłuzej czy krócej, z odstępstwami lub konkretnym zapałem.. czasem z uzasadnieniem w postaci cyfr na wadze, często zaś z czystego wymysłu. W obecnym pędzie i w pewien sposób modzie na bycie szczupłym nie wszyscy potrafią się odnaleźć, nie zawsze są też zrozumieni. O kim mowa? Otóż istnieją osoby, które są w sytuacji odwrotnej – chcą przytyć!

Z witaminami to jest często tak, że albo się nimi wcale nie suplementuje albo jak już to w możliwie w największych dawkach :D
Sięgamy po nie szczególnie w okresie jesienno zimowym, zapominając, że dieta uboga w mikroelementy aż sie prosi o nie, w każdej porze roku.
Zatem czemu są tak ważne ??

 Nie można trwać w okresie redukcji w nieskończoność. Deficyt kaloryczny, dłuższe cardio.. 'wycinka' zrobiona, ale co dalej? Przecież nie będziemy trzymać tej samej formy cały czas, progres i wzrost mięśni jest ważny, a na diecie redukcyjnej za dużo to my nie nabudujemy. Jest to dla organizmu takzę duże wyzwanie. Metabolizm spowalnia, próbując przystosować się do nowych warunków z każdą obniżką kalorii. Dodatkowo często cierpi na tym libido, jestesmy zmęczeni, mamy mniej siły, u osób, które gorzej reagują pojawia się także rozdrazenienie przy dłuzszym okresie redukcji i ucinania kalorii. Lato mija, w większosci przekonań można więc powoli odpuszczać z tym wyzyłowaniem ciała, redukcja pozwoliła też 'odkryć' mięśnie i pokazać na czym możemy dalej pracować. Ale hola hola, do trybu masowania powinniśmy przejść rozsądnie. Jak się więc to robi?

Ostatni dzień wakacji a na boksie jak zawsze tłumy :)
Nie czekajcie i wraz z nowym sezonem zapisujcie się na zajęcia do naszego Klubu :)
Trenujcie boks i dołączcie do najlepszego Teamu w Lublinie :)
Przypominamy zajęcia w Klubie przy ulicy Zana 72 są prowadzone, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.30 i 15.30.
W sobotę o godzinie 9.00.
W klubie przy ulicy Kiepury 5b, od poniedziałku do piątku o godzinie 20.00.
Ceny karnetów są niezmienne od lat :D
1 miesiąc bez ograniczeń w obu Klubach kosztuje 95 zł.
3 miesiące 190 zł.
6 miesięcy 323 zł
12 miesięcy 536 zł.
Serdecznie zapraszamy !!!!

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin

 























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 524 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO