Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:263
Wczoraj:1370
W tygodniu:8670
W miesiącu:25809
Ogólnie:2912198

Kto jest online

5
Online

niedziela, 19, listopad 2017 05:54

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





 Pewne rzeczy i czynności są dla nas naturalne od urodzenia i niezależne od nas – bije nam serce, oddychamy.. Siedzenia, raczkowania, a następnie chodzenia musimy się nauczyć, tak samo smaków, słów, kolorów, lecz jest nam to wpajane i wchodzi do naszego zycia naturalnie. Dlaczego więc pewnego rodzaju nawykiem od samego urodzenia nie mogłoby stać się np. zdrowe jedzenie i dostarczanie sobie odpowiednich składników?

 Mamy już końcówkę tygodnia, a nie oszukujmy się – wielu, którzy lubią czasem spontanicznie zmodyfikować swoj plan treningowy oraz nie są fanami ćwiczenia pewnych partii mięśniowych- nie zrobiło w tym tygodniu jeszcze treningu nóg ! O jego znaczeniu w kwestii zarówno typowo estetycznej jak i praktycznej już mówiliśmy nie raz. Z pewnych kategorii i porad wynika, że jest to pewnego rodzaju ostatni dzwonek w najbliższych dniach!

Jesienny okres dla zawodników sportów sylwetkowych to prawdziwy maraton, ze wzgleu na kumulacje najważniejszych wydarzeń kulturystycznych w tym czasie. Poza wspomnianymi Mistrzostwami Polski Juniorów i Weteranów w Kulturystyce i Fitness w dniach 9-10 września 2017 r. czyli już za nieco ponad tydzień odbędą się targi FIWE, podczas których odbędą się Debiuty Kulturystyczne IFBB. Całe wydarzenie odbędzie się na terenie EXPO XXI w Warszawie. Są to jedne z największych targów we Wschodniej Europie oraz Polsce, obejmujące branżę fitness & wellness. Wielkich wydarzeń z nimi związanych nie może więc zabraknąć!

 

Dla wielu może być to zaskoczenie, jednak Polski Związek Kulturystyki, Fitness i Trójboju Siłowego zarządził o odbywaniu się debiutów dwa razy w roku. Każda edycja tych zawodów co roku przyciąga wielu zawodników i osób, które zapasjonowane kulturystyką chcą sprawdzić swoje możliwości. Kilkaset zawodników w każdej edycji i wciąż wzrastająca liczba osób chętnych do stanięcia na scenie to nie przelewki, dodatkowo niestartujący odwiedzajacy, których liczba szacowana jest na 30 000 – dość duże wydarzenie !

 

Miejmy nadzieję, że zarówno jeszcze w tym roku, jak i w następnych edycjach oglądać będziemy jak najwięcej naszych zawodników; )

 

O białku można pisać i pisać a i tak temat się nie wyczerpie.Jest tyle opinii co osób trenujących ale jedno co jest niezmienne należy do najważniejszych makrosładników jakie powinno się uwzględnić w diecie. Jest budulcem mięśni a co za tym idzie nie można go absolutnie pominąć. Jest ważne w diecie na masę jest ważne w diecie na redukcję. Wszystko zależy od treningów i tego ile będziecie dostarczać innych makroskładników.

 Już w dniach 05-08.10.2017 odbedą się kolejne zawody kulturystyczne. Tym razem odbędą się one podczas dwóch dni targów FIWE w EXPO XXI i będą to Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów w Kulturystyce & Fitness.

Jest to jedno z bardziej prestiżowych wydarzeń związanych ze sportami sylwetkowymi w naszym kraju, w trakcie którego zobaczeć mozemy zarówno początkujących pasjonatów, którzy są na etapie dążenia do swojej wymarzonej sylwetki, jak i tych, którzy nie jedne starty mają już za sobą, a swoim zaangażowaniem i pasją motywują inne pokolenia i są zywym swiadectwem wytrwałosci i zdrowia w sporcie.

Mamy nadzieje na liczne starty zawodników reprezentujących Nasz Klub i czekamy niecierpliwie !:)

 

   Ile organizmów ciał tyle reakcji- wie o tym każdy z nas. Dieta czy suplementacja, która działa na jednego u innego może sprawdzać się nieco gorzej lub dawać po prostu inne rezultaty. Zdarza się, z stosując suplement nie widzimy efektów i stwierdzamy,że na nikogo już nie będzie on działał. Jednak często błąd polega w innych czynnikach, nie tylko naszym organizmie czy ogólnym działaniu danego produktu. Jedną z substancji, której działanie jest bardzo widoczne i potwierdzone licznymi badaniami jest kreatyna. Niejeden twierdzi,że nie widzi żadnych efektów po jej zażywaniu, często nie patrząc na tryb swojego działania poza łykaniem kapsułek z tym środkiem czy rozrabianiu proszku i spożywaniu go.

 Uwaga zastępstwa fitness!
W czwartek 31.08.2017 w Klubie przy ulicy Zana 72 o godzinie 19.00 i 20.00 zajęcia poprowadzi Iwona.
W kubie przy ulicy Kiepury 5b o godzinie 19.00 zajęcia poprowadzi Gosia.
Serdecznie zapraszamy 😊

 

Ah... ten cellulit kobiety go nie lubią, pojawia się znikąd i nie chce szybko odejść. Niestety aby się go pozbyć potrzeba troche czasu. Oczywiście najlepiej nie dopuścić do jego pojawienia się. Ale nie jest to też takie proste, jakby się wydawało. Kremy, balsamiki, peelingi czy to rzeczywiście działa? Na rynku tego typu produkty zwalczające cellulit wyrastają jak grzyby po deszczu, ale czy nie lepsze jest wprowadzenie zmian żywieniowych i choćby minimalna dawka ćwiczeń?

Trening na czczo, same plusy czy minusy? Jest wielu zwolenników ale również przeciwników tego typu treningu. W zasadzie niczym się nie różni od treningu, który praktykujemy zwykle. Niczym a jednak, wykonujemy go bez wcześniejszego posiłku. Zależy to również od tego, w jakich godzinach ćwiczymy. Gdy są to godziny poranne, to pośpiech, brak czasu ale również nie odczuwamy pełności w brzuchu. Dla jednych jest to korzystne dla drugich brak siły, energii a niekiedy zawroty głowy. Czy jest to korzystne dla naszego organizmu? Czy trening cardio jest efektywniejszy?

W wielu kwestiach życia i jego kategoriach często chcemy więcej, szybciej, pragniemy jak najintensywniej wykorzystywać swój czas, a odpoczywając czujemy się dziwnie i nie potrafimy dać sobie na to opcji. Również w kwestii treningów często w naszej świadomości nie istnieje przycisk, który pozwalał by nam odpuścić sobie kolejną dawkę wysiłku. I na tym polega duży błąd. Jakie jeszcze popełniamy, utrudniając sobie i swoim mięśniom regenerację?

Prasa nie pozostaje ślepa na bokserskie osiągnięcia lubelskich zawodników po raz kolejny. Tym razem Nowy Tydzień w Lublinie podsumowuje wyjazd zawodników zarówno naszego, jak i innego lubelskiego klubu na międzynarodowe spotkanie z drużyną Łucka i obwodu wołyńskiego. W wyjazdowym spotkaniu wzięło udział aż 8 lubelskich zawodników, w tym 4 reprezentantów KS PACO. Walki naszych zawodników także zostały wyróżnione, Michał Soczyński i Piotr Jędrzejewski nie pozostawili wątpliwości co do werdyktów o wygranych w swoich walkach. Michał Soczyński został uznany za najlepszego zawodnika spośród ekipy z Lublina, biorącej udział w tym wydarzeniu.

Czekamy więc na kolejne sukcesy Naszych pięściarzy, którzy wytrwale i z zaangażowaniem nie odpuszczają treningów i pracy nad sobą pod Trenerskim okiem; )!

 

 

Uwaga zastępstwa fitness!
Dziś zajęcia w Klubie przy ulicy Zana 72 od godziny 17.00, poprowadzi Gosia.
W kubie przy ulicy Kiepury 5b o godzinie 18.00 poprowadzi Iwona.
Serdecznie zapraszamy 😊

Niejednokrotnie na treningu jesteśmy jak polujące zwierze – zwarci, skoncentrowani, skupieni na każdym ruchu, a kiedy przychodzi odpowiedni moment dajemy z siebie wszystko. Czasem zdarza się jednak, że to nie wystarczy – dostajemy zadyszek z niewiadomych powodów, nie możemy tez wycisnąć z siebie więcej, ponieważ.. źle oddychamy!

W ostatnim czasie poruszana była kwestia przerwy w treningach. Delikatnie inaczej kwestia ma się przy próbie powrotu do formy po najzwyczajniejszym lenistwie, kiedy po prostu pogarsza się nasza forma, ale ciało nie doznało żadnych urazów i nie to jest przyczyną zaprzestania treningów. Inaczej wygląda powracanie na siłownię po kontuzji, a jeszcze inaczej wracanie na siłownię, a przede wszystkim do formy.. po ciąży.

 Sobota sobotą, weekend weekendem, ale w Paco wrze jak na co dzień; )) Nasze dzielne klientki nie bawią się w śpiochów, zalegających dziś na kanapach! Dzisiejsza poranna Tabata z Asią pobudziłaby każdego, ten wulkan energii nie da dziewczynom odpocząć ; ) Takie zajęcia to dobry pomysł zarówno na rozbudzenie, spalenie tkanki tłuszczowej i poprawienie swojej sylwetki, a także wydolności i wytrzymałości, ale przede wszystkim na poprawę humoru i satysfakcję na cały dzień. Weekend rozpoczęty porządnym wyciskiem na sali nie może należeć do nieudanych. Zapraszamy na nasze sobotnie poranne, ale także popołudniowe ( dla tych lubiących pospać) zajęcia w KS PACO !

 

Czy to cheatmeal czy najzwyklejszy, ale jednak atrakcyjny dla nas smakowo posiłek bez trzymanej diety – przyznajmy,że każdemu z nas zdarzyło się stracić hamulce i zamienić się w małym odkurzacz, który 'wciągnie' z talerza wszystko co na nim jest, mimo najedzenia już w jego połowie.. albo jeszcze więcej niż tylko jedną porcję. Jedna, druga łyżka, nasze kubki smakowe wariują, a chęć dalszej przyjemności jest w miarę normalną dla każdego reakcją.

 Zestaw startowy każdego początkującego – rozpiska treningu na telefonie/kartce, bojowe nastawienie i czyściutkie jedzenie rozpisane w notatniku. Opisy posiłków z gramaturą rozpisane przez trenera, w miarę określone odstępy czasowe między jedzeniem, do tego w głowie milion wskazań i przeciwwskazań, rozmowy o indeksach glikemicznych, stopniu przetworzenia, fruktozach, laktozach i tak dalej …

Jak donosi Trenerka Karolina Michalczuk, ze zmiennym szczęściem udał się wyjazd Paco Teamu na Ukrainę.
Michał Soczyński i Piotrek Jędrzejewski zwycięsko wyszli z pojedynków pięściarskich, dodatkowo Michał został okrzykniety najlepszym zawodnikiem Turnieju :)
Adam Kulik i Mikołaj Sadurski nieznacznie musieli uznać wyższość swoich rywali.
Ogólnie wyjazd należy do udanych.

Organizm ludzki, wszelkie krążące w nim nieustannie płyny, substancje, hormony i inne niezbadane (jakby nie patrzeć) chemikalia to twory bardzo skomplikowane. Funkcji wielu z nich nie zbadano dokładnie do dziś, pewnych zależności i związków pomiędzy ich działaniem, a naszymi reakcjami również. Niektóre jednak udało się chodź w małym stopniu rozszyfrować, stąd posiadamy tak wiele możliwości zapobiegania wielu chorobom i dolegliwościom poprzez uzupełnianie swoich niedoborów lub utrzymywanie zdrowia poprzez odpowiednią dietę. Wiele z tych odkryć pomaga nam także w formowaniu sylwetki, poprzez wpływ na nasze mięśnie czy tkankę tłuszczową. Jedną z substancji, które dostarczane są przez sportowców lub amatorsko m.in. w przedtreningówkach (widnieje w składzie bardzo wielu z nich) czy też konkretnych, dedykowanych preparatach jest l-arginina.

Mega Promocja !!!!
NPN 1000 NX BCAA 360caps za 79 zł DRUGIE OPAKOWANIE GRATIS! ZAPRASZAMY💪
BCAA, czyli Branched Chain Amino Acids, to cząsteczki o nieco bardziej skomplikowanej budowie od innych aminokwasów. Tak jak wszystkie, mają grupę aminową (NH2) o charakterze zasadowym oraz karboksylową (-COOH) o odczynie kwasowym. Jednak to, co odróżnia aminokwasy BCAA od innych, to specyficzny łańcuch boczny, który dołączony jest do szkieletu ich molekuły. Nie jest on liniowy jak w przypadku innych aminokwasów, lecz rozgałęzia się, nadając całej cząsteczce specyficzne właściwości. Taką budowę mają L-leucyna, L-walina i L-izoleucyna. Wszystkie one są egzogenne, co oznacza, że nasz organizm nie jest w stanie ich sam wytwarzać i muszą być dostarczane z zewnątrz, np. w postaci pożywienia lub suplementów diety. Odpowiednie ilości aminokwasów rozgałęzionych w organizmie mają zbawienny wpływ na budowanie masy mięśniowej, redukcję tkanki tłuszczowej oraz eliminowanie zmęczenia treningowego, nie mówiąc już o niezwykle istotnej funkcji antykatabolicznej.
Leucyna zaliczana jest do aminokwasów ketogennych – bierze udział w przemianach metabolicznych podobnych do tych charakterystycznych dla tłuszczów. Wielu naukowców uważa wręcz, że leucyna ma lipidowy charakter, a jej obecność zwiększa wchłanianie innych aminokwasów przez organizm.

Trening funkcjonalny często słyszany choć trochę o nim zapominamy. Okazuje się bardzo skuteczną formą na pozbycie się tkanki tłuszczowej, wyrzeźbienie ciała oraz nabrania gibkości. Takie ćwiczenia przypominają codzienne czynności ale powtarzane wielokrotnie. Ten rodzaj treningu zyskuje coraz większą liczbę zwolenników. Dowiedzmy się o nim czegoś więcej.

Zielone, aromatyczne i orzeźwiające listki mięty są jak się okazuje wielozadaniowe. Miętę można dodawać do deserów, mięs, warzyw oraz różnego typu owoców i napoi. Zaparzona z gorącą wodą może zdziałać cuda w naszym organizmie. Niestety nie każdy lubi jej smak, który jest jest dość mocny. W smaku może wydawać się słodka, jednak potrafi również zaskoczyć odrobiną gorczycy. Mięta sprawdza się na wiele dolegliwości, a do tego ma właściwości lecznicze.

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin

 























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 524 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO