Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:148
Wczoraj:2453
W tygodniu:4100
W miesiącu:23574
Ogólnie:2994506

Kto jest online

7
Online

środa, 17, styczeń 2018 04:03

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





Dzień taki jak dziś w połączeniu z końcem tygodnia – z jednej strony ekscytacja weekendem i możliwością wypoczynku, z drugiej zaś wypompowanie po całym tygodniu pracy. Czas i chęć na trening jest, ale.. możliwości związane z siłą i kondycją niekoniecznie. Czasem zwykła kawa wypita w przerwie pomiędzy pracą czy obowiązkami a siłownią nie wystarczy. Czasami warto pobudzić swój organizm do działania, aby weekend rozpocząć porządnym treningiem; )

Niezależnie od tego, jaki trening mamy zamiar wykonać, czy dobry czy wręcz ekstremalny oraz jaką partie ciała ma obejmować, są składniki, które w odpowiednim połączeniu doskonale spełniają rolę wspomagania w tym. Połączenie beta- alaniny, różnych form kreatyny, kofeiny i AAKG na pewno spełni swoją rolę! Odpowiednie proporcje tych składników i dobre działanie, to idealny opis przedtreningówki PACO POWER PRE-WORKOUT BOMB. Jedna porcja przed treningiem i już nie mamy usprawiedliwienia – trzeba działać ! A więc.. zapraszamy do zakupu i życzymy aktywnego piątku; )

 

Olej kokosowy w ostatnim czasie stał się bardzo popularny. Nie tylko znalazł zastosowanie w kuchni ale również w kosmetyce. Posiada liczną gamę właściwości zdrowotnych jak i pielęgnacyjnych. Okazuje się, że jest jedynym, któy nie odkłada się w tkankę tłuszczową. Wykorzystywany jest do produkcji dużej ilości energii oraz do spalania kalorii. Oczywiście zdania są podzielone, niektórzy uważają, że olej kokosowy nie jest niczym dobrym. To jak naprawdę jest z popularnym olejem z kokosów.?

 Jak to zwykle w życiu bywa moda idzie z zachody i tym samym do kraju nad Wisłą przywitały obfite kształty z USA :)

Panie takie jak J.LO czy KKW i jej wesoła ferajna na trwałe wyznaczyły trendy nowego kobiecego piękna.
Do lamusa przeszła, wiotka wychudzona nemal chłopięca sylwetka, teraz trzeba mieć czym oddychać i przede wszystkim na czym usiąść .
O ile w kwesti biustu przeciętna Kowalska musi liczyć na chojność matki natury, gdyż operacje plastyczne do tanich nie należą, tak nad pośladkami można popracować samemu.
Zwyczajnie można je sobie wytrenować :)
Najważniejsze co potrzeba to zapał konsekwencja i ważny karnet na siłownię oczywiście do naszego Klubu :)
Pod czujnym okiem naszych Trenerów, macie szansę Drogie Panie osiagnąć wymarzony efekt jędrnych i podniesionych pośladków :)
Nie mówię, że będzie lekko ale napewno warto !!!!
Zapraszamy na treningi :D

 

Liquid Chalk firmy CAMP to wydajna i skuteczna magnezja w płynie. 
Liquid Chalk nie pozostawia białych śladów i jest bezpieczna dla środowiska oraz użytkownika. Sprawdzi się szczególnie dobrze podczas sesji treningowych na sztucznych ściankach, podczas uprawiania bulderingu, a także jako podkład pod standardową magnezję w skałach.
Magnezja Liquid Chalk, dzięki zastosowaniu specjalnej mieszaniny wody i żelu krzemionkowego pozwala na zaskakująco dużą wydajność oraz uzyskanie fantastycznego tarcia. Brak alkoholu i żywicy eliminuje niekorzystny wpływ na skórę dłoni oraz minimalizuje efekt “polerowania” się skały bądź chwytów. Liquid Chalk nie pyli się i nie pozostawia śladów, dzięki czemu oprócz wspinaczy docenią ją także osoby trenujące na siłowni oraz uprawiające pole dance.

 

Dziś swoje 19 urodziny obchodzi popularny zawodnik naszego Klubu, Kamil Wieczorek 
Brązowy medalista Mistrzostw Polski w Boksie z 2015 roku. Wielokrotny zwycięzca na licznych turniejach bokserskich.
Nieustraszony Wojownik, który oddał całe swoje serce tej dyscyplinie sportowej a także Klubowi 👊👊👊👊
Sto lat Kamiliku, życzymy Ci dalszych sukcesów 👊👊👊👊

Mamy coraz większą świadomość tego co jemy. Częściej zwracamy uwagę na makroskładniki w naszej diecie, jednak w wielu przypadkach operujemy dość ogólnymi stwierdzeniami. Nie każdy orientuje się jak często duże znaczenie w naszym organizmie mają owe składniki. Białka kojarzą nam się z mięśniami i w zasadzie tylko kwestiom z nimi związanymi przypisujemy ich rolę. Jednak to nie wszystko !

Skrajna redukcja czy też zrzucanie kilogramów bardzo szybkim tempie nie jest celem każdego. Ba, nie powinna być celem nikogo, ponieważ, aby utrzymać zdrowie naszego organizmu przy robieniu formy, powinniśmy robić to z głową. Kaloryczność posiłków powinna być zmniejszona, jednak przy dostarczaniu jednocześnie wszystkim potrzebnych nam składników odżywczych oraz witamin i minerałów. Niektórym wydaje się, że jest to bardzo skomplikowane i automatycznie musimy ucinać połowę objętości naszych posiłków i tu jest błąd! Początkowo zacznijmy od małych kroczków ;) Złym rozwiązaniem jest eliminacja dużej ilości produktów. Są jednak inne sposoby na zmniejszenie kaloryczności posiłków i nie są one wcale skomplikowane.

Nie raz spotkałam się z opinią osób, że nie potrzebują suplementacji w postaci aminokwasów, bo wedle opini swojej i domorosłego dietetyka, ma rozpisaną odpowiednią podaż białka i stamtąd właśnie pobiera ich odpowiednie ilośći.
Oczywiście wszystko prawda jeśli podejdziemy do aminkwasów w kategorii pełnych profili, które są wykorzystywane do uzupełnienia przez cały dzień.
A jak ma się sprawa z tymi okołotreningowymi ???
Czyli Bcaa i L-Glutaminą ???
Uważam, że w tym przypadku suplementacja nimi w tym czasie jest jak najbardziej właściwa.
W formie suplementu są tak przygotowane aby jak najszybciej dotarły do mięśni i co najważniejsze w łatwej do wyliczenia dawce.
Pobierając np. z mięsa nie mamy pewności w jakiej ilości zostana strqawione i przede wszystkim po jakim czasie dotrą do uszkodzonych włókien mięśniowych.
W przypadku okna anbolicznego czas ma duże znaczenie i to jest najważniejsze.
Zaopatrując się w gotowe suplementy BCAA i L-glutaminy zawasze macie pewność błyskawicznego działania :)
Serdecznie zapraszamy na zakupy.
W naszej bogatej ofercie każdy znajdzie coś dla siebie.
Dostosowaną do indywidualnych potrzeb.
Niebagatelną rolę odgrywają również fachwowe porday, które są naszym znakiem ropoznawczym :)

 

autor Ewelina Wnękowska

Kolejne informacja dla wszystkich fanów boksu, a ze względu na skład Naszej załogi trenerskiej - ważne także dla Naszego Klubu! Już 2 grudnia o godzinie 18, w hali Zespołu Szkół w Piaskach odbędzie się organizowane przez Lubelski Okręgowy Związek Bokserski  "Sportowe pożegnanie Karoliny Michalczuk". Warto przypomnieć o licznych sukcesach Naszej Trenerki i docenić jej trud zarówno w swojej karierze, jak i rozwijaniu młodego pokolenia pięściarzy. W ramach tej imprezy rozegrany zostanie mecz pięściarski: Województwo Lubelskie - Województwo Pomorskie. Serdecznie zachęcamy do uczestnictwa w wydarzeniu i dostarczenia sobie wrażeń, związanych z pięściarskimi starciami!Zapraszamy!

Wczoraj w Zamościu zakończył się XIX Międzynarodowy Memoriał Bokserski im. Jerzego Suchodoła.  Daniel Wieczorek zdobył I miejsce wygrywając w finale z zawodnikiem z Białegostoku Szymonem Perkowskim.
Srebrny medal przypadł Hubertowi Rachańczykowi, który w w finale uległ na punkty Dawidowi Pytlakowi ze Stalowej Woli.
Dla Piotrka Jędrzejewskiego i pozostałych zawodników niestety nie było przeciwników. 

 

  Już dziś rozpoczyna się kolejny turniej bokserski, mianowicie XIX Memoriał Bokserski im. Jerzego Suchodoła. Walki w ramach owego memoriału odbędą się dziś (od godziny 16) oraz jutro ( od godziny 10 ) w Hali Sportowej OsiR w Zamościu. Nie zabraknie tam również zawodników z Naszego Klubu Sportowego, których do boju wyruszyło aż 13-tu ! Wiele więc walk i emocji przed Nami, trzymamy za wszystkich kciuki i czekamy na informacje dotyczące wyników walk; )

 

Niestety pewnych rzeczy nie da się w życiu uniknąć. Nikt z nas nie posiada takiej mocy sprawczej, aby aura ciepłych, letnich miesięcy trwała cały rok. Często także mimo starań i działaniom profilaktycznym także nie uda nam się oszukać przeznaczenia i mimo wszystko dopada nas choroba. Jedyne o czym wtedy myślimy, to zrobić wszystko, aby jak najszybciej wrócić do pełni sił i odzyskać samopoczucie sprzed tego okresu. Stosujemy grzecznie lekarstwa, do tego różne napary i domowe sposoby. Jak jednak odzyskać siły i wzmocnić organizm po chorobie za pomocą odpowiedniego odżywiania?

Nie każdy z nas zwraca uwagę na to, jak ważne jest czytanie etykiet i zwracanie uwagi na skład kupowanych produktów. Często z braku czasu zakupy robimy w biegu, wrzucając do koszyka różne produkty. Osoby, które dbają o swoją dietę i sylwetkę lub zwracają uwagę na zawartość różnych składników w produktach często także dają się nabrać! Czy wszystkie produkty, które kojarzą nam się raczej z innym składem, taki właśnie posiadają?

Z braku chęci zgłębiania wiedzy na pewne tematy oraz braku konkretnych informacji i z wierzenia w pogłoski często wynikają różne nieprawidłowości. Osoby, które nie są zorientowane w danym temacie często sugerują się popularnym zdaniem na jakiś temat lub w nieświadomości demonizują sprawę i czerpią ze stereotypów. Podobnie ma się sprawa z postrzeganiem oraz nie rozróżnianiem przez niektórych odżywek, suplementów, a także sterydów. Wielu rodziców młodzieży, która uczęszcza na siłownie zdecydowanie zabrania im przyjmowania suplementów czy odżywek. Czy to dobre rozwiązanie?

Motywacja zarówno do aktywności fizycznej, jak i trzymania diety, a nawet zwykłego wychodzenia z domu w dni takie, jakie spotykają nas aktualnie jest dość ograniczona. Mniej promieni słonecznych, niższe temperatury, wiatry i deszcz, a w kwestii diety – mniejsza dostępność ulubionych, kojarzących się z ciepłem, letnich produktów.. Dodatkowo ubieramy się już cieplej i nie wystawiamy swojego ciała na słońce, co często budzi w nas poczucie, że możemy sobie troszkę popuścić. Ale czy koniecznie jesienią musimy przybierać na wadze?

W obecnym trybie życia większości ludzi i panujących trendach oraz większej świadomości swojego ciała, mało kto z nas nie zna chociażby kilku osób, które uczęszczają na siłownię i trenują. Dzielą się doświadczeniami, wiedzą, nowinkami i efektami, inspirują się często oraz inspirują nas do rozpoczęcia zdrowego trybu życia i zadowolenia ze swojego ciała. O ile motywacja w formie oglądania zdjęć na instagramie czy relacji z zawodów to jeszcze nie skrajność, to istnieją pewne niebezpieczne objawy, które mogą świadczyć o tym , że nas lub osoby nam bliskie dotknęło bardzo niebezpieczne zjawisko- bigoreksja.

Prawidłowe skakanie na skakance pozwala przede wszystkim na spalanie kalorii – około 300-400 kcal przez pół godziny. Jest to doskonała rozgrzewka przed treningiem, skutecznie rozgrzewająca mięśnie i stawy, chociaż przed rozpoczęciem skoków dobrze jest dodatkowo rozgrzać stawy, szczególnie nadgarstków i ramion.
Zwiększa się elastyczność i sprawność stawów – wyjątkowo dobrze trening podziała na staw skokowy, często narażony na kontuzje i urazy, zwłaszcza u osób uprawiających sporty.
Skakanka poprawi także wydolność organizmu. Układ krążenie będzie działaj znacznie lepiej niż dotychczas, gdyż dostarczymy mu więcej tlenu. Tym samym zmniejszymy ryzyko zwału serca oraz chorób związanych z krążeniem.

Dieta, treningi i suplementacja!
Od tych trzech czynników i wzajemnych zależności miedzy nimi, zależy powodzenie w budowaniu wymarzonej sylwetki.
Niedociągnięcie w któryś z nim zamiast wymarzonego progressu w najlepszym przypadku powoduje stanie w miejscu.
Oczywiście dieta to podstawa ale, żle dobrane treningi na nic sie zdają. Tak samo jest z treningiem, nawet ten najlepszy bez odpowiedniego żywienia i suplementacji bardziej zaszkodzi niż pomoże...
Z kolei niewiedza lub niewłaściwe stosowanie suplementów prowadzi do tego, że często są to pieniadze wyrzucone w błoto, nie wspominając o braku efektów.
Niby wszystko oczywiste, ale jak co do czego przychodzi to "czarna magia".
Dlatego moi drodzy nie miejcie oporów przed pytaniem naszych doradców. Wszystkie wątpliwości zostaną rozwiane w taki sposób, że w końcu wejdziecie z uśmiechem na twarzy na wyższy level :)
Zapraszamy :)

Ustalenie samidzielnie treningu i prawidłowa jego realizacja dla osób początkujących nie zawsze jest sprawą prostą. Niby znamy kilka ćwiczeń, dzięki filmikom w internecie wiemy mniej więcej (właśnie- mniej więcej) jak je wykonywać lub zostaliśmy poinstruwani już przez trenera. Mamy już jakiś plan w głowie, jednak czasem trening okazuje się jednym wielkim chaosem, który kończy się szybszym wyczerpaniem siły niż byśmy się tego spodziewali. Poza techniką oraz dodobrem ćwiczeń ważna jest także ich kolejność !

Miło nam poinformować, że wieloletni przyjaciel Klubu a zarazem zawodnik kulturystyki startujący w naszych barwach, Jakub Potocki zajął 1 miejsce w kategorii seniorów do 90 kg i 2 miejsce w 2 miejsce w kategorii masters, na rozgrywanych czeskiej Opavie GP PEPA :)

Gratulacje !!!!

 

 

Sezon na redukcję w pełni, powoli szykujemy się do nadchodzącego Sylwestra a co za tym idzie karnawału :D Dobrze ułożona dieta to podstawa :) Jednakże dla uzyskania szybszego efektu, warto wspomagać się suplementami, które są typowymi reduktorami tłuszczu :)
Zatem jak wybrać ten najlepszy dla siebie, gdy półki w sklepach wręcz się uginają od ilości tego typu towaru ??? Przede wszystkim wpierw trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, czy ma mieć efekt pobudzający, czy nie. Dla osób cierpiących na nadciśnienie właściwsza będzie L-karnityna, gdyż źle będą reagowały na kofeinę zawartą w termogenikach. Idealna będzie Paco Power L-karnitine 1000.w trzech kapsułkach zawiera się najsilniejszy możliwie stężony skład 3000 mg :) Termogeniki są to wszystkie te suplementy, które na celu maja pobudzać, podnosić temperatury ciała doprowadzając do pocenia się w trakcie treningu. Warto zwrócić swoja uwagę na to, czy mają w swych składach blokery, czyli wszystkie te elementy, które mają zapobiedz wchłanianiu się węglowodanów. Idealnym będzie HCA.
Warto zapytać sprzedawcę o ich moc, bo nie zawsze to co będzie dobre dla zaawansowanego, dobrze będzie tolerować osoba początkująca. Idealnym suplementem jest Paco Power Thermo Fat Killer, który w swoim unikatowym składzie zawiera to wszystko co jest najważniejsze w spalaczu tłuszczu :)A więc i efekt termogeniczny a także silne blokery HCA :) Serdecznie zapraszamy na zakupy :)

 

 

 I oto dziś wybiła ta magiczna pora, kiedy kwadracik w kalendarzu przesunął się na oznaczenie dnia, zwanego piątkiem! Początek weekendu, dla niektórych sytuacja bez zmian, inni w swej podświadomości już planują mniejsze lub większe odstępstwa od diety, cheat meal-e i inne rozpusty ; P Trzymając się się diety, czy to w ciągu tygodnia czy też weekendu dopadają nas czasem zachcianki. Marzymy wręcz o pojawieniu się w naszym jadłospisie czegoś słodkiego, co nie jest owsianką z owocami, wyglądem tez chodź trochę przypomina produkty 'zakazane'. Kto jednak powiedział, ze nie możemy sobie na nie pozwolić? Znamy doskonałe rozwiązanie, aby małym nakładem finansowym oraz nie nabijaniem specjalnie dużych kalorii móc sobie takie uciechy zafundować. Mowa oczywiście o odżywce białkowej, ale nie nie – nie tylko w postaci shake!

Pobudek do racjonalnego ożywiania się jest wiele – od aspektów zdrowotnych, wygody (poświęcenie czasu i ugotowanie pewnych posiłków jest wygodniejsze niż chwytanie byle czego w biegu), ale także kwestie ekonomiczne. Wbrew temu, co wydaje się wielu osobom myślących o zbilansowanej diecie, dopasowanej do potrzeb i wykazywanej aktywności, nie jest ona wcale taka droga. W każdym razie nie jest na pewno droższa niż chwytanie byle czego i.. wyrzucanie później połowy z zakupionych produktów. Doszliśmy tu więc do meritum.. dlaczego marnujemy tak wiele jedzenia i jak temu zapobiegać?

Często o niej słyszymy i o jej działaniu. Nie każdy jest zachwycony jej smakiem oraz zapachem. Możemy ją dostać z dodatkami lub samą. Posiada wiele właściwości, a o jej działaniu leczniczym słyszymy od wielu wielu lat. Popularność zdobyła jako środek na odchudzanie i oczyszczanie organizmu z toksyn. Mowa tutaj o ZIELONEJ HERBACIE. Jakie posiada jeszcze ukryte właściwości i czy rzeczywiście jest skuteczna?

Nowa dostawa produktów od firmy MEGABOL !!!! Creatine alkaline, Biosterol™, Testosterol™, Dibencozide Magnum™.. dowiedz się więcej an ich temat !:)

Osób, które ćwiczą na siłowni oraz uczęszczają na wszelkiego rodzaju zajęcia jest coraz więcej, Jest to bardzo dobry objaw, który świadczy o coraz większym zaangażowaniu – nawet tym amatorskim – ludzi z różnych środowisk w sport, a przecież zdrowa aktywność fizyczna w naszym życiu jest bardzo ważna. Wiele osób, które wzmacniają i budują swoją muskulaturę trzyma dietę, jednak nie aspirując na starty w zawodach ich dieta jest zdrowa, lecz nie zawsze idealnie restrykcyjna. Jedzenie jedzeniem , napoje, które przyjmujemy także są ważne. Wiele osób zasłyszało różne wersje co do przemian w organizmie po wypiciu piwa po treningu. Jak naprawdę jest?

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin

 























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 734 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO