Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:69
Wczoraj:925
W tygodniu:6565
W miesiącu:27922
Ogólnie:2746822

Kto jest online

4
Online

sobota, 22, lipiec 2017 08:34

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





 

 

 Idąc za tokiem informacji na temat ogólnej budowy niektórych partii naszego ciała w kwestii treningów doszliśmy do momentu, który kolejnościowo może nie do końca odpowiada, lecz na pewno odpowiada czasem! ;) Będąc na świeżo po bardzo intensywnym treningu i bardzo dobrze pamiętając ten wysiłek, czując go także dziś przy każdym ruchu .. pomówmy o nogach;) Przez jednych (a raczej najczęściej jedNE) trening kochany, uwielbiany i wyczekiwany, przez innych traktowany jako zło konieczne, wyzwanie lub tez element możliwy do pominięcia. I tak właśnie rodzi się nawyk pomijania tego treningu przez wielu osobników, co błędem jest okropnym.

 Jazda rowerem często kojarzy nam się z lekką i przyjemną przejażdżką. Otóż nie tylko, podczas jazdy na rowerze spalamy dużą ilość kalorii oraz jest możliwość pozbycia się nieapetycznego cellulitu. Kolejną ciekawostką jest to, że możemy podkręcić nasz metabolizm, który spowalnia się z dodatkiem kolejnego roku. Jazda na rowerze sprawdza się świetnie jako ćwiczenie aerobowe, dzięki temu widzimy u siebie duże zmiany w sylwetce. Ciało staje się smukłe i jędrne, pracują mięśnie brzucha, pośladków a także ud.

 

 Czy to kulturysta, czy amator czy nawet po prostu obserwator – kto sądzi,że dobrze wyglądające mięśnie ramion nie robią wrażenia? Ładnie wybudowane tricepsy i porządny biceps często uchodzą za oznakę siły, 'dobra łapa' to podstawa sylwetki. Często mięśnie te faworyzowane są nawet kosztem zaburzenia proporcji sylwetki, polegającej na lepszej rozbudowie górnych partii ciała względem dolnych (zwłaszcza u Panów; p!). Każdy z nas ma lepiej czy gorzej rozbudowane mięśnie dwugłowe i trzygłowe ramion, ponieważ ręce biorą udział w wielu czynnościach dnia codziennego, niejednokrotnie przyjmując na siebie spore obciążenia. No właśnie .. ale jak te rączki w siłowni traktować, aby być zadowolonym z odbicia w lustrze nie tylko przy maksymalnej napince ?; )

 Jeden z trzonów naszej postury, swego rodzaju 'kaptur' osłaniający kręgosłup i tylne strony ważnych narządów wewnętrznych – tak, mowa o plecach. Plecy, jeśli chodzi o umięśnienie są partią dość rozwinięta i obszerną powierzchniowo. Nie są także partią łatwą do trenowania, o czym każdy z użytkowników siłowni, którzy próbowali treningu na plecy mogli się przekonać.

Myśląc o typowym i totalnie stereotypowym sloganie na siłowni, poza terminami 'białko',kreatynka' itp. przewija się m.in., sformułowanie 'ile bierzesz na klatę?'. Ten żartobliwy zlepek porusza jednak dość konkretną kwestię. No właśnie, wszyscy tak o tej klatce mówią, ale z czego dokładnie się ona składa, jak i czym 'brać' na klatę? Wbrew pozorom często nawet laikom opracowanie ćwiczeń na inne partie mięśniowe przychodzi w miarę łatwo (nogi= przysiady, biceps = hantle itd.), lecz klatka oraz plecy nie zawsze są tak oczywiste. Zwłaszcza,że przy ćwiczeniach na klatkę piersiową równolegle pracuje kilka innych mięśni, które czasami czujemy podczas treningu bardziej, niż nasze mięśnie docelowe.

 

Uwaga! Z dniem 01.07.2017 rozpoczyna się wakacyjna przerwa w odbywaniu się zajęć bokserskich, które prowadzone są przez naszych trenerów w VII Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Konopnickiej przy ul. Farbiarskiej 8. Wszystkich chętnych i stęsknionych na samą myśl, zapraszamy na treningi do naszych Klubów przy ul. Zana 72 oraz Kiepury 5b; )

 Przy zetknięciu się z konkretniejszą przygodą z siłownią, niektóre osoby dopada stagnacja mięśni i zaprzestanie rozrostu masy. Przy wykonywaniu przez dłuższy czas ciągle tych samych planów treningowych, które nie są urozmaicane, poza zmianami obciążeń, można także delikatnie stracić motywację i znudzić się treningiem. W przypadku osób, które nie są już początkujące i nie zniechęci ich to, a chcą na nowo poczuć uczucie rozrywania mięśni i przypomnieć sobie czym jest trening 'do odcięcia' polecane są serie łączone.

 Niektóre ćwiczenia wykonywane przez osoby na siłowni wyglądają bardzo imponująco – zwłaszcza z dużym obciążeniem, potrafią zaprzeć dech, kiedy widzi się te efektowne wyczyny. Pokazy pokazami, istnieje jednak kilka ćwiczeń, które opiewa tradycja i każdy z nas zna je jeszcze z lekcji wychowania fizycznego z podstawówki.. wydawałyby się raczej słabą opcją na siłownie, a jednak potrafią urozmaicić i wbrew pozorom bardzo dużo wnieść do naszego treningu. Jednym z takich ćwiczeń jest ...skakanie na skakance ;)

 Patrząc na aktualnie panującą aurę, ciężko jest nie przyznać, że sprzyja ona przebywaniu na świeżym powietrzu. Nie mówimy tu już tylko o aktywności fizycznej na błogich polanach, ale m.in. otworzeniu sezonowych ogródków piwnych (i tu już nasuwa się myśl ) oraz plenerowemu spożywaniu wszelkich zimnych i orzeźwiających trunków. Hodowanie tzw. 'mięśnia piwnego', który z mięśniem nic wspólnego nie ma jest dość potoczną sprawą. Skąd się on tak naprawdę bierze?

 

 Na wakacyjne podróże jest nam potrzebny duży zastrzyk pozytywnej energii.
Nie możemy ani na chwilę zaniedbać i zapomnieć o prawidłowym odżywianiu. W okresie letnim mamy do wyboru świeże i zdrowe owoce oraz warzywa. Niestety w porze zimowej możemy zapomnieć o pysznych soczystych owocach, które również nawadniają nasz organizm. Kiedy na dworze są upalne dni nasz organizm uruchamia proces pocenia się, aby schłodzić nasze ciało. Powoduję to utratę wody, jeżeli nie zostanie ona uzupełniona, może prowadzić do wielu powikłań. Między innymi do zawrotów głowy, złego samopoczucia oraz osłabionej koncentracji. Woda do picia może się nam wydawać zbyt „nudna” dlatego na ratunek przychodzą nam Owoce i Warzywa! Składają się w ponad 80%-90% wody, dlatego świetnie nawadniają nasz organizm a poza tym dodatkowo dostarczają nam wielu mikro- i makroelementów.

 W miniony weekend zaprzyjaźnione z nami Stowarzyszenie "Sylwetka", zorganizowało jedyne w swoim rodzaju, Pierwsze Mistrzostwa Polski w Muscle Fit System.
Zapraszamy do obejrzenia materiału filmowego z tego wydarzenia :)

 Praca w doradzaniu oraz sprzedaży suplementów diety wiąże się ściśle ze świadomością tego, co jest najczęściej przyjmowanymi suplementami wśród osób ćwiczących. Nie można nie wymienić tutaj białka, gainerów, węglowodanów, aminokwasów rozgałęzionych czy przedtreningówek. Jednym z najczęściej stosowanych środków jest oczywiście.. kreatyna. Jak wiadomo, niektórym osobom niezwiązanym ze światem siłowni kojarzy się z 'pompą',' dzikami', 'karkami' i innymi sformułowaniami tego typu. Przyznam z ręką na sercu, że sama kiedyś słysząc tę nazwę w wyobraźni miałam całkiem inny obraz niż teraz. Wystarczy zagłębić się w temat i poznać powody, dla których jest ona zażywana. Jakie ma zalety inne, niż znane powszechnie wszystkim?

Chodzisz na treningi, w miarę sumiennie trzymasz swoją dietę, kilogramy lecą, centymetry także ubywają, często nawet więcej, niż byśmy zakładali. Wszystko ładnie pięknie, jedyne zastrzeżenie, jakie dostrzegasz patrząc w lustro, które psuje całą radość z efektów to.. stan skóry. Zbyt luźna tkanka na tricepsie, brzuchu, jakieś małe obwisłe partie na biodrach.. Odchudzanie i tworzenie swojej idealnej sylwetki nie zawsze jednak musi wiązać się z takim efektem. Przemyślmy swoje działanie i unikajmy tych przykrych efektów.

 

Uwaga!

W sobotę 17.06.2017

Zajęcia fitness o godzinie 9:00 w Klubie Kiepury 5B są odwołane.

Serdecznie zapraszamy do klubu przy ul. Zana 72 na godzinę 11:00.

Przepraszamy za zaistniałe utrudnienia

 

 

 Turniej o 'Czarne Diamenty' już za nami. Staraliśmy się na bieżąco informować o odbywających się walkach, ostateczne wyniki naszych zawodników – Karola Poleszaka oraz Piotra Jędrzejewskiego to brązowe medale. Pełne emocji walki półfinałowe chłopaków zakończyły się dwukrotnym kontrowersyjnym wynikiem 2-1, co zakończyło dla nich turniej na tym etapie.

Dziękujemy chłopakom za walki, 'Gołąbkowi', który podczas turnieju obchodził swoje 18-te urodziny życzymy samych sukcesów i emocjonujących walk i trzymamy za nich kciuki w dalszych poczynaniach ;)

 

Uf! Jak gorąco bardzo często możemy to usłyszeć w upalne, słoneczne dni. Większość osób marzy o pięknej wakacyjnej opaleniźnie. Niestety leżenie „ plackiem” nie służy każdemu.Niewygodnie, szybko się nudzi i najzwyczajniej jest nam za gorąco. Promienie słoneczne w nadmiernej ilości mogą bardzo poparzyć skórę. Przed opalaniem warto zastosować ochronę w postaci kremu z filtrem. Aby zaoszczędzić sobie gorącego i czerwonego ciała jak buraczek.

Istnieje również alternatywa dla tych, którzy nie znoszą naturalnego opalania się!

 

Czas leci, wszystko się zmienia, ale często (na szczęście!) na lepsze – aktualnie w mediach i internecie powstała pewnego rodzaju moda na zdrowe odżywianie się lub chociażby wybieranie mniejszego zła i wprowadzanie do swojej diety odpowiednich produktów. Skupiamy się na glutenie, tłuszczach, antyoksydantach, często nie mając pojęcia o pewnych zależnościach żywieniowych. Istnieją produkty, które należą do tej 'jasnej' strony mocy i dają nam z reguły dużo dobrego, jednak w nieodpowiednim połączeniu mogą wpływać wręcz negatywnie na wchłanianie składników pokarmowych i zaburzać naszą dietę.

 W okresie panującej troszkę lepszej i powoli już typowo wakacyjnej pogody, wiele osób zwiększa swoją aktywność. Dla jednych jest to początek przygody z ruchem, inni zaś wzmagają go, pomimo codziennych treningów i dawki ruchu. Dobrym przykładem w tej kwestii są nasi bokserzy, któzy na co dzień wylewają z siebie siódme poty na treningach w naszym Klubie, nie odciąga ich to jednak od dodatkowych aktywności, jak np. wypady na przejażdżki rowerowe. Po uśmiechach na ich twarzach widać, że wyjazd był udany; )

Otoczenie i osoby, które mamy wokół siebie bardzo wpływa na nasze życie. Wartościowych ludzi, z którymi będziesz mógł kraść przysłowiowe konie możesz poznać zarówno zapisując się na grupowe zajęcia w naszym Klubie, na siłownie, ale także uczęszczając do klasy bokserskiej, o której pisaliśmy niedawno.

Zacznijmy więc dzień od pozytywnych uśmiechów na zdjęciach i życzymy wszystkim jak najbardziej aktywnego łapania promyków letniego słońca;)

 

 

Niektórzy nowicjusze na siłowni często zastanawiają się nad powodem istnienia i zastosowaniem niektórych przedmiotów na sali. I o ile można połączyć kształt i materiał, z jakiego skomponowane są uchwyty różnego rodzaju z zastosowaniem do maszyn (czasem też ułatwienia przy wolnych ciężarach), można domyślić się do czego służą różne linki, tak często te wiszące na wieszakach 'lejce' wprawiają w stan zastanowienia. Czym jest pas kulturystyczny i do czego służy?

Jakie wymówki najczęściej komponujemy w swojej głowie, aby uniknąć treningów, aktywności w ogólnym znaczeniu czy też zdrowego, zbilansowanego jedzenia ?'Brzydka pogoda' to sformułowanie, które w tym przypadku i w znaczeniu tej sprawy powinniśmy automatycznie wyrzucić ze swojego słownika. 'Nie mam na to pomysłu' to też słabe wytłumaczenie, ze względu na dostępność informacji i inspiracji oraz planów treningowych czy przepisów w internecie, a także istnienie owych zacnych jednostek, którymi są trenerzy. No i najpopularniejsze... ' nie mam czasu'. A wystarczy odpowiednia organizacja ! Jak to zrobić?

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy



















 







Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 482 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO