Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:73
Wczoraj:925
W tygodniu:6569
W miesiącu:27926
Ogólnie:2746826

Kto jest online

3
Online

sobota, 22, lipiec 2017 08:36

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





W tej bardzo widowiskowej kategorii, kulturystyka +100kg zaprezentowało się dziesięciu zawodników. Najlepszy okazał się Bartosz Janiszewski, zaraz za nim na drugim miejscu podium znalazł się Michał Krzysztofik, natomiast trzecie miejsce zajął Paweł Jabłoński. Zobaczcie jak wyglądała ta rywalizacja

W tej kategorii - kulturystyka mężczyzn do 90kg wystąpiło aż 25 zawodników! Wśród startujących znalazł się Michał Sawicki (15. miejsce) i Łukasz Marcinkowski reprezentujący barwy naszego klubu Paco Lublin. 

Łukasz świetnie zaprezentował się na scenie i zajął 2. miejsce! Nasz zawodnik krótko skomentował swój start na fejsbukowym profilu: "Jak widać na załączonym obrazku do złotego medalu w połączonej tym razem kat. zabrakło naprawdę niewiele  25 dobrze zbudowanych mężczyzn, którzy nie wcisną na dupę rurek walczyło o tytuł Mistrza Polski" ;) Zapraszam do obejrzenia relacji filmowej :) 

W tej kategorii wystąpiło na scenie 12 zawodników. Wśród nich zaprezentował się młody zawodnik Paco Lublin, Jacek Kędra. Nasz reprezentant uplasował się ostatecznie na trzecim miejscu.  Artur Szudrowicz - zdobył srebrny medal, natomiast złoto otrzymał Bogdan Nowakowski. Zapraszamy do obejrzenia relacji filmowej

Aż 413 zawodników i zawodniczek wystartowało w miniony weekend w Kielcach w sportach sylwetkowych. Podczas Mistrzostw Polski tradycyjnie odbyły się eliminacje do:
– Mistrzostw Europy w Kulturystyce
– Mistrzostw Europy w Fitness
– Mistrzostw Europy Juniorów i Weteranów w Kulturystyce i Fitness

Możemy pochwalić się, że na 29 klubów, Paco Lublin w Kulturystyce w klasyfikacji drużynowej zajęło 3. miejsce! Natomiast w Fitness zajęliśmy 7. pozycję jako team Paco Lublin!:) Łącznie w barwach naszego klubu wystartowało 22 zawodników i zawodniczek. Wszystkim serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów :) 

Mamy weekend. Mamy niedzielę. Niezależnie od tego, czy jest ona dla nas pracująca, czy leżymy jeszcze na kanapie w szlafroku – weekend, a zwłaszcza niedziela kojarzy nam się od zawsze z jednym słowem – odpoczynek. Jest to reakcja całkowicie normalna i zdrowa. Odpoczynek = regeneracja.. dla umysłu, dla ciała, dla relacji rodzinnych czy towarzystkich. Właśnie słowo REGENERACJA powinno mocno utkwić nam w głowie, ponieważ jest to bardzo bardzo ważny element naszych treningów i drogi do jeszcze lepszej wersji naszego ciała oraz zdrowia, o którym jednak nie każdy pamięta lub wręcz pamiętać nie chce !

W diecie każdego statystycznego 'Kowalskiego' – czy to ćwiczącego na siłowni czy nie znajdują się produkty, które właściwie obowiązkowo powinniśmy poddawać obróbce termicznej – kasze, makarony, ale także mięso. Zwłaszcza w tym ostatnim wariancie (o ile nie jest się wege ) często spotykamy się z dylematem której technice kulinarnej poddać nasze jedzenie. Gotowanie, duszenie, smażenie, pieczenie, grillowanie. Często nie możemy zdecydować, która forma jest dla nas wygodniejsza, szybsza, dostarcza nam lepszych wrażeń smakowych.. a która jest najzdrowsza; )?

Oprócz prezentacji targów Fibo możecie zobaczyć Ronniego Colemana - amerykańskiego kulturyste, z zawodu jest policjantem, zdobywcą tytułu Mr. Olympia osiem razy z rzędu (1998-2005)! To jeden z najlepszych kulturystów wszech czasów! Na filmie zobaczycie też Kevina Marka Levrone, pseud. Maryland Muscle Machine,  profesjonalny amerykański kulturysta. Wielokrotny uczestnik najbardziej prestiżowych zawodów kulturystycznych. W ciągu swojej kariery wystartował 68 razy w IFBB i wygrał 23. Pomimo kontuzji i długiej przerwy od profesjonalnej sceny, Kevin ogłosił swój powrót na Mr.Olimpia 2016.

 Jumping Fitness to forma ćwiczeń fizycznych łącząca w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy :) Proste skakanie na trampolinie może przynieść naprawdę sporo korzyści: usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia, zwiększa gibkość, wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki. Firma Eleiko zajmuje się profesjonalnym sprzętem sportowym, bardzo ekskluzywny i jeden z najlepszych na świecie :) 

Arginina to aminokwas, który występuje naturalnie w pożywieniu i może być syntetyzowany w pewnych ilościach. Jest powszechnie znana jako prekursor tlenku azotu. Źródłem argininy są zarówno produkty pochodzenia zwierzęcego, ale także pokarmy roślinne dostarczające białka. Arginina znana jest głównie z tego, że pozwala się odczuć po jej przyjęciu pompę mięśniową. Ten efekt dla jednych jest miernikiem dobrze zrobionego treningu a z drugiej strony przekłada się na lepsze ukrwienie i odżywienie tkanki mięśniowej. 

 Spinning to jedna z najbardziej energetycznych form aktywności. Ale przede wszystkim ogromna frajda! Zaletą spinningu jest to, że w przeciwieństwie do jazdy na rowerze, nie musisz z niego rezygnować w okresie jesienno-zimowym. Zobacz przykładowy plan treningu na rowerze stacjonarnym. Każda na rowerze to również sport aerobowy (tlenowy), więc korzystnie wpływa na układ oddechowo-krążeniowy. Regularne treningi poprawiają kondycję fizyczną i wzmacniają odporność organizmu.Dzięki ćwiczeniom wzmocnisz mięśnie, ale także zrzucisz zbędne kilogramy i harmonijnie wymodelujesz sylwetkę.


Aqua Spin to taśmowa bieżnia mechaniczna przeznaczona do spacerów i biegania w środowisku wodnym. Znajdzie zastosowanie podczas ćwiczeń grupowych oraz w pracy indywidualnej z instruktorem. Natomiast Aqua Cycling to rozwijający się trend w świecie fitness ! Nowoczesny rodzaj treningu cardio oparty o ćwiczenia z wykorzystanie techniki jazdy na rowerze.  Podczas treningu na rowerkach Aqua czyli wodnych ćwiczący wzmacnia układ mięśniowy zwłaszcza kończyny dolne  i dolny odcinek kręgosłupa i mięśnie przylegające. Zobaczcie jak to wygląda! Nasza ekipa nagrała specjalnie dla Was filmik z pokazowych zajęć :) 

 Zima, wiosna, lato, jesień.. lecą pory roku, lecą latka i prawda jest jaka jest – leci też poziom testosteronu. Po 25 roku życia większosci mężczyzn testosteron powoli schodzi, chodź nie jest to regułą – może być niższy już także w młodszym wieku. Ten męski hormon płciowy odgrywa bardzo dużą role w organizmie mężczyzny – zależne jest od niego libido, wygląd, zdolności seksualne, ale także kondycja i forma sportowa. Pojawia się wtedy dylemat w jaki sposób podwyższyć poziom tego 'hormonu męskości'.

Święta Wielkanocne już za nami, błogie lenistwo i jedzenie też więc czas zacząć proces zrzucania tych nadmiarów kalorii. Trzeba też zadbać o odpowiednie wspomaganie suplementacyjne. 

Odpowiednio dobrane suplementy diety są w stanie wydatnie wspomóc proces odchudzania.

Termogeniki zawierają składniki, które mogą wpływać na proces termogenezy, czyli produkcji ciepła.

Jeśli masz ułożoną zbilansowaną dietę i od zjedzonego posiłku minęły trzy godziny albo i więcej to pewnie to już czas na kolejną dawkę jedzenia.

Ale jeśli minęła godzina, a Ty dalej czujesz się nienajedzony, właściwie to jesteś nieustannie głodny, twój żołądek domaga się jedzenia to prawdopodobnie popełniasz błędy dietetyczne, które sprawiają, że nie czujesz się syty.

No i gdzie leży błąd?

Ciągłe zmęczenie, trudności z zasypianiem, skurcze mięśni, drganie powiek , brak koncentracji, drżenie rąk to tylko niektóre z objawów tego bardzo powszechnego niedoboru. Intensywny wysiłek fizyczny, ciąża, długotrwały stres, spożywanie kawy, napojów energetycznych oraz alkoholu, a także zażywanie niektórych leków są czynnikami dodatkowo zwiększającymi jego ryzyko. Czym jest MAGNEZ i jakie posiada znaczenie dla naszego zdrowia?

Święta to zazwyczaj czas totalnej rozpusty.

To moment w którym odrzucamy wszystkie diety na bok. Dwudniowa przerwa w diecie hmmm.. to możliwe ale nie szalejcie zbyt mocno bo później nie będzie tak łatwo wrócić do formy :)

Warto zastosować się do kilku ważnych porad i trochę "odchudzić" świąteczne potrawy :) Stan permanentnego przejedzenia wcale nie jest taki przyjemny.

Odżywki węglowodanowo-białkowe są bardzo popularne i sprzedają się bardzo często w naszych punktach Paco. Stanowią uzupełnienie sportowej diety, która jest ukierunkowana w stronę budowania masy mięśniowej. Składają się z zazwyczaj od 15-50% protein i dosyć dużej dawki węglowodanów od około 50-80%. 

Niezależnie od naszych pobudek – spotkanie z rodziną, chwila odpoczynku od codzienności.. każdy z nas czeka na Święta, które tuż tuż. Wspólne spędzanie czasu, możliwość zobaczenia dawno nie spotykanych bliskich, suto zastawiony stół.. a no właśnie – i babcia, która nieustannie proponuje Ci dokładki. Dla sportowców trzymających dietę lub osób determinowanych w planie idealnej sylwetki na lato jest to ciężki okres.. ale czy musi taki być? Jak 'przetrwać' święta bez obaw o swoje dodatkowe centymetry?

Prawidłowa praca jelit - od tego zależy nasze zdrowie, wyniki sportowe, jak się czujemy i jaką mamy odporność organizmu na czynniki zewnętrzne. Co zrobić, żeby poprawić pracę układu trawiennego? Błonnik to jedna z wielu przyczyn problemów trawiennych. Wielu osobom wydaje się, że kłopoty z trawieniem wynikają z tego, że mają go w sobie za mało. Może tak być, ale w dietach, gdzie pula kcal jest mocno ograniczona. Warto wtedy zwrócić uwagę, żeby najważniejsze źródła błonnika były obecne w naszej diecie. 

Bieżnia – dla wielu zmora, największy koszmar, utrapienie, kojarzące się jedynie z nudą, statycznością. Mimo, że wykonywanie na niej ćwiczeń niesie na sobą wiele zalet, często nie potrafimy docenić treningu na tym urządzeniu. Jednostajny bieg, ciągle ta sama prędkość i żadnych urozmaiceń – taka wizja nie zachęca. Możemy jednak zmienić swój trening, a przy tym nastawienie do niego za pomocą kilku kroków; )

Kiedy przechodzimy na redukcję zaczyna się liczenie wszystkiego :) Zdrowe tłuszcze, warzywa, chude mięsko, produkty pełnoziarniste, ryże, makarony no i woda, woda, woda duuuużo wody :) Można też pić herbaty ziołowe, kawy, ale z rozsądkiem. Czasami zapominamy się z tym, że napoje tez mogą mieć wartości odżywcze i nie zawsze mogą nam sprzyjać. 

Soki owocowe i warzywne co źródło witamin i minerałów. Jeśli bardzo zależy Ci na ich spożywaniu musisz uwzględnić je w dziennym bilansie kalorycznym, ponieważ są to produkty dostarczające energię. Oprócz tego mogą mieć w sobie cukier.. czasami wręcz duuużo cukru.

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy



















 







Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 504 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO