Logowanie

Paco Power

Karolina Michalczuk

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:871
Wczoraj:1381
W tygodniu:9403
W miesiącu:32583
Ogólnie:2830739

Kto jest online

15
Online

niedziela, 24, wrzesień 2017 17:35

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

Promowane produkty

PACO POWER Multi-Vitamin

PACO POWER Multi-Vitamin

Karta Dużej Rodziny

Lubelska Karta Seniora





 Sport to zdrowie – to sformułowanie słyszeliśmy nie raz. Leniuchy reagują na nie sceptycznie, często doszukując się 'furtek' do punktu zaczepienia i negowania go, inni reagują entuzjastycznie i potwierdzają to z uśmiechem, w który trudno nie wierzyć; ) Oczywiście my podłączamy się pod te teorię, należy jednak pamiętać, aby przede wszystkim zdrowiem się kierować. Niedobory w organizmie trenujących osób są zjawiskiem częstym, uciążliwym i często nawet niebezpiecznym , a także zmniejszającym komfort życia. Jednymi z pierwiastków, które często wymagają uzupełnienia lub tez ich dostarczenie może przynieść dla naszego organizmu i wysiłku bardzo pożądane skutki jest cynk, magnez oraz witamina B6.

 Czas na Kubę :D
Współpracuje z nami już od pewnego czasu :)
Wymagający, stawiający na zróżnicowane treningi od razu zdobył sympatię wśród swych podopiecznych.
I co najważniejsze bardzo efektywny :)

 Trener Krzysiek zwany popularnie "Bodziem" w Klubie przy ulicy Zana 72 jest postacią legendarną !!!!
Absolwent Uniwersytetu Przyrodniczego, magister Zarządzania. 
Ukończył kurs instruktora w szkole Instruktorów i Trenerów Pawła Filleborna. Od lat pasjonuje się i zajmuje sportami siłowymi i fitness. 
Współpracuje z Klubem Sportowym PACO od wielu lat, służąc profesjonalną poradą ćwiczącym.
Proponuje programy treningowe pozwalające pozbywać się nadwagi, kształtujące sylwetkę i takie które zwiększają masę mięśniową. Fachowiec w dziedzinie treningów i suplementacji.
Zaangażowanie i uprzejmość to jego znak ropoznawczy :)
Klasa sama w sobie :)

 

 Pewnie nie raz każdy z Was, zastanawiał jaka maszyna cardio będzie dla niego najlepsza i przede wszystkim najskuteczniejsza ? 
Czym się kierować przy wyborze ?
Pod uwagę trzeba brać osobiste preferencje każdego zaczynającego, czy woli rower jeśli tak to na jakim mu wygodniej , pionowym czy poziomym.
Czy może dla odmiany lubi biegać, lub zwyczajnie chodzić dostosowując do siebie prędkość, na bieżni.
Zaletą orbiktreka jest angażowanie całego ciała a steper kładzie nacisk głównie na nogi.
Oczywiście warto wykorzystać wszystkie maszyny aby wyrobić sobie własne zdanie na temat każdej tak aby trening dawał maksimum przyjemności 🏆🏆🏆
Zapraszamy do naszych klubów gdzie z treningów cardio możecie korzystać niezależnie od wykupionej opcji

 

 

Co jakiś czas w sklepie z suplementami pojawia się osoba, która zapytuje czy odżywki są zdrowe ???
Pół biedy kiedy takowa postać rzeczywiście chce wysłuchać naszego zdania na ten czy inny temat, częściej jednak pytanie to zadają wszelakiej maści znawcy zdrowego odżywiania, którzy w żaden sposób nie przyjmują riposty .. 
Więc jak to jest z tymi odżywkami ???

 Nutrend Flexit Drink suplement, który chroni, odżywia i regeneruje stawy, torebki stawowe, chrząstki, ścięgna, więzadła oraz tkankę kostną. Odżywka regenerująca stawy, zawierająca łatwo przyswajalne formy wapnia i magnezu. Flexit zawiera elementy budulcowe oraz prekursory tkanki chrzęstnej. Preparat stworzony na sprawdzonych składnikach, dzięki którym przynosi bardzo duże efekty po systematycznym zażywaniu. Nutrend Flexit przyśpiesza rekonwalescencję po kontuzji.

Olimp Redwailer bardzo silna płynna przed treningówka, która natychmiastowo pobudza przed treningiem fizycznym. Senność, brak motywacji, odczuwalne zmęczenie mięśni. Dość! Jedna porcja shotu wyeliminuje wszystkie objawy.

 

 


Ciesząca się szaloną popularnością promocja, w której kupując NPN 1250 NX Creatine 360 cap za 59 zł lub NPN 1000 NX BCAA 360 cap za 79 zł drugi taki sam suplement otrzymujecie GRATIS !!!!!
Trwa nadal !!!!
Zapraszamy na zakupy !!!!

 

 

 Idąc za tokiem informacji na temat ogólnej budowy niektórych partii naszego ciała w kwestii treningów doszliśmy do momentu, który kolejnościowo może nie do końca odpowiada, lecz na pewno odpowiada czasem! ;) Będąc na świeżo po bardzo intensywnym treningu i bardzo dobrze pamiętając ten wysiłek, czując go także dziś przy każdym ruchu .. pomówmy o nogach;) Przez jednych (a raczej najczęściej jedNE) trening kochany, uwielbiany i wyczekiwany, przez innych traktowany jako zło konieczne, wyzwanie lub tez element możliwy do pominięcia. I tak właśnie rodzi się nawyk pomijania tego treningu przez wielu osobników, co błędem jest okropnym.

 Jazda rowerem często kojarzy nam się z lekką i przyjemną przejażdżką. Otóż nie tylko, podczas jazdy na rowerze spalamy dużą ilość kalorii oraz jest możliwość pozbycia się nieapetycznego cellulitu. Kolejną ciekawostką jest to, że możemy podkręcić nasz metabolizm, który spowalnia się z dodatkiem kolejnego roku. Jazda na rowerze sprawdza się świetnie jako ćwiczenie aerobowe, dzięki temu widzimy u siebie duże zmiany w sylwetce. Ciało staje się smukłe i jędrne, pracują mięśnie brzucha, pośladków a także ud.

 

 Czy to kulturysta, czy amator czy nawet po prostu obserwator – kto sądzi,że dobrze wyglądające mięśnie ramion nie robią wrażenia? Ładnie wybudowane tricepsy i porządny biceps często uchodzą za oznakę siły, 'dobra łapa' to podstawa sylwetki. Często mięśnie te faworyzowane są nawet kosztem zaburzenia proporcji sylwetki, polegającej na lepszej rozbudowie górnych partii ciała względem dolnych (zwłaszcza u Panów; p!). Każdy z nas ma lepiej czy gorzej rozbudowane mięśnie dwugłowe i trzygłowe ramion, ponieważ ręce biorą udział w wielu czynnościach dnia codziennego, niejednokrotnie przyjmując na siebie spore obciążenia. No właśnie .. ale jak te rączki w siłowni traktować, aby być zadowolonym z odbicia w lustrze nie tylko przy maksymalnej napince ?; )

 Jeden z trzonów naszej postury, swego rodzaju 'kaptur' osłaniający kręgosłup i tylne strony ważnych narządów wewnętrznych – tak, mowa o plecach. Plecy, jeśli chodzi o umięśnienie są partią dość rozwinięta i obszerną powierzchniowo. Nie są także partią łatwą do trenowania, o czym każdy z użytkowników siłowni, którzy próbowali treningu na plecy mogli się przekonać.

Myśląc o typowym i totalnie stereotypowym sloganie na siłowni, poza terminami 'białko',kreatynka' itp. przewija się m.in., sformułowanie 'ile bierzesz na klatę?'. Ten żartobliwy zlepek porusza jednak dość konkretną kwestię. No właśnie, wszyscy tak o tej klatce mówią, ale z czego dokładnie się ona składa, jak i czym 'brać' na klatę? Wbrew pozorom często nawet laikom opracowanie ćwiczeń na inne partie mięśniowe przychodzi w miarę łatwo (nogi= przysiady, biceps = hantle itd.), lecz klatka oraz plecy nie zawsze są tak oczywiste. Zwłaszcza,że przy ćwiczeniach na klatkę piersiową równolegle pracuje kilka innych mięśni, które czasami czujemy podczas treningu bardziej, niż nasze mięśnie docelowe.

 

Uwaga! Z dniem 01.07.2017 rozpoczyna się wakacyjna przerwa w odbywaniu się zajęć bokserskich, które prowadzone są przez naszych trenerów w VII Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Konopnickiej przy ul. Farbiarskiej 8. Wszystkich chętnych i stęsknionych na samą myśl, zapraszamy na treningi do naszych Klubów przy ul. Zana 72 oraz Kiepury 5b; )

 Przy zetknięciu się z konkretniejszą przygodą z siłownią, niektóre osoby dopada stagnacja mięśni i zaprzestanie rozrostu masy. Przy wykonywaniu przez dłuższy czas ciągle tych samych planów treningowych, które nie są urozmaicane, poza zmianami obciążeń, można także delikatnie stracić motywację i znudzić się treningiem. W przypadku osób, które nie są już początkujące i nie zniechęci ich to, a chcą na nowo poczuć uczucie rozrywania mięśni i przypomnieć sobie czym jest trening 'do odcięcia' polecane są serie łączone.

 Niektóre ćwiczenia wykonywane przez osoby na siłowni wyglądają bardzo imponująco – zwłaszcza z dużym obciążeniem, potrafią zaprzeć dech, kiedy widzi się te efektowne wyczyny. Pokazy pokazami, istnieje jednak kilka ćwiczeń, które opiewa tradycja i każdy z nas zna je jeszcze z lekcji wychowania fizycznego z podstawówki.. wydawałyby się raczej słabą opcją na siłownie, a jednak potrafią urozmaicić i wbrew pozorom bardzo dużo wnieść do naszego treningu. Jednym z takich ćwiczeń jest ...skakanie na skakance ;)

 Patrząc na aktualnie panującą aurę, ciężko jest nie przyznać, że sprzyja ona przebywaniu na świeżym powietrzu. Nie mówimy tu już tylko o aktywności fizycznej na błogich polanach, ale m.in. otworzeniu sezonowych ogródków piwnych (i tu już nasuwa się myśl ) oraz plenerowemu spożywaniu wszelkich zimnych i orzeźwiających trunków. Hodowanie tzw. 'mięśnia piwnego', który z mięśniem nic wspólnego nie ma jest dość potoczną sprawą. Skąd się on tak naprawdę bierze?

 

 Na wakacyjne podróże jest nam potrzebny duży zastrzyk pozytywnej energii.
Nie możemy ani na chwilę zaniedbać i zapomnieć o prawidłowym odżywianiu. W okresie letnim mamy do wyboru świeże i zdrowe owoce oraz warzywa. Niestety w porze zimowej możemy zapomnieć o pysznych soczystych owocach, które również nawadniają nasz organizm. Kiedy na dworze są upalne dni nasz organizm uruchamia proces pocenia się, aby schłodzić nasze ciało. Powoduję to utratę wody, jeżeli nie zostanie ona uzupełniona, może prowadzić do wielu powikłań. Między innymi do zawrotów głowy, złego samopoczucia oraz osłabionej koncentracji. Woda do picia może się nam wydawać zbyt „nudna” dlatego na ratunek przychodzą nam Owoce i Warzywa! Składają się w ponad 80%-90% wody, dlatego świetnie nawadniają nasz organizm a poza tym dodatkowo dostarczają nam wielu mikro- i makroelementów.

 W miniony weekend zaprzyjaźnione z nami Stowarzyszenie "Sylwetka", zorganizowało jedyne w swoim rodzaju, Pierwsze Mistrzostwa Polski w Muscle Fit System.
Zapraszamy do obejrzenia materiału filmowego z tego wydarzenia :)

 Praca w doradzaniu oraz sprzedaży suplementów diety wiąże się ściśle ze świadomością tego, co jest najczęściej przyjmowanymi suplementami wśród osób ćwiczących. Nie można nie wymienić tutaj białka, gainerów, węglowodanów, aminokwasów rozgałęzionych czy przedtreningówek. Jednym z najczęściej stosowanych środków jest oczywiście.. kreatyna. Jak wiadomo, niektórym osobom niezwiązanym ze światem siłowni kojarzy się z 'pompą',' dzikami', 'karkami' i innymi sformułowaniami tego typu. Przyznam z ręką na sercu, że sama kiedyś słysząc tę nazwę w wyobraźni miałam całkiem inny obraz niż teraz. Wystarczy zagłębić się w temat i poznać powody, dla których jest ona zażywana. Jakie ma zalety inne, niż znane powszechnie wszystkim?

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy



















 







Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 510 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO