Logowanie

Kurs Trenera

Licznik Odwiedzin

Dzisiaj:217
Wczoraj:1239
W tygodniu:2590
W miesiącu:22509
Ogólnie:3403068

Kto jest online

12
Online

środa, 19, grudzień 2018 07:42

Produkty na Allegro

Nasz kanał filmowy

KS PACO

GH Twierdza Zamość

PACO Warszawa

Taniesuple.org

PACOPOWER

Lubelska Karta Seniora





Trening siłowy dla początkujących (8 tygodni)

1. Połówki, biceps, łokieć oparty o udo - 5 serii po 10 powtórzeń (ruch od 90 - obc. 50% CM, można stosowac chwyt młotkowy) na szerokim gryfie min. 40mm

2. Zapinki, przedramię spoczywa na udzie - 5s x 10p (obc.50% C.M.), szeroki gryf

3. Zamki pionowe, przedramię spoczywa na ławce poziomej, szeroki gryf - 5s x 10p ( obc. 50% C.M.)

 

4. Wkręty, przedramię spoczywa na ławce poziomej, szeroki gryf - 5s x 10p (obc.50% C.M.)

C.M.- ciężar maksymalny w danym ćwiczeniu. Szeroki gryf - rura min. 40mm w uchwycie, trening na SG spowoduje zwiększenie siły palców i nadgarstka.

Co tydzień staramy się zwiększyć ciężar o 5 %

Artykuły Armwrestling

Nasz Sklep on-line



 









Partnerzy





Zadanie w zakresie szkolenia sportowego realizowane jest przy pomocy finansowej Miasta Lublin























 















OFERTA WYNAJMU

Gościmy

Odwiedza nas 528 gości oraz 0 użytkowników.

Dawne Kino

Paco Zana 72

Spot PACO

Spot sklepu PACO

Kluby Sportowe PACO